Thursday, February 14, 2013

KhAmIs SuDaH...

Salam...

Ari ni dah ari Khamis..kejap jer masa berlalu..esok dah Jumaat, then cuti lagi..fuhh, weekend ni nak lepak umah & rest..erk?? takde maknanya nak rest memanjang..for sure the main thing is mengemas umah..haishh..basuh baju seraga dan sebaldi..huahuahua..and of course benda yang di tunggu2 iaitu esok adalah ari penimbangan ke2.. =p

Nak kata apa pun tak tau lah..sebab nyer, masa sepanjang minggu ni, saya ada la makan nasi 2x..iaitu di rumah maksu yang ada buat kenduri kesyukuran sebab sepupu saya a.k.a anak sulung maksu mengandung dah nak masuk 5 bulan..alhamdulillah..hehe..so, masa tu amik jugak la nasi sket..then, kali ke2 amik, masa lunch semalam..sebab stok makanan tak sempat p beli..selebihnya, makan merapu jugak la..kacang la, gajus la, roti canai la..haihh..macamana ni Ruzanna..kata nak diet..huhu..

Apa yang pasti, insyaAllah minggu seterusnya saya akan cuba disiplin..bukan apa, sebab saya takde kemana2...selalu apa yang leh mengganggu diet saya ialah kalu saya balik kampung or g jalan2..sure saya susah nak tapis pemakanan saya ni..kalu saya sendiri macam ni, senang jer nak control..huhu..ari ni, after keje, nak terus direct gi gym..bakar lagi calories ni..yeah3x..semangat2..hehe.. =D

Tak banyak masa yang tinggal..cuma ada lagi 15 hari jer lagi..adehh..risau nyer..macamana ni?? takpelah, kalu saya tak berjaya untuk cabaran kali ni, maybe saya akan teruskan jugak cara pemakanan yang sihat supaya kesihatan terjaga..tanpa Herbalife pun, boleh sihat jugak kalau kita pandai mengawalnya.. ^_^

See you guys on my update's tomorrow.. ;)

2 comments:

  1. nice blog.done follow.harap boleh follow balik.tq:-)

    www.kucingsenyap.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hi aien..thanks view blog ni..dah follow blk.. ;)

    ReplyDelete