Thursday, July 14, 2011

Hi All...hee

Hohohooo..hai ladies,

Rasa2nye, dah dekat 2weeks saya tak update blog..bukan apa, sekarang ni saya dah malas nak taip entry kat blackberry saya tuh..tak syok..feel kurang sket..hihihii..tambahan plak, sejak datang Intel last week, ari ni baru kami dapat PC sorang 1..kalu tak, datang keje, dok melengu jer lah..BORING...huu..

Diam tak diam, dah genap 2 months saya bertunang..huhu.jap jer masa berlalu..ada lebih kurang 5 bulan lebih jer lagi..fuhh..sungguh risau...banyak benda tak settle lagi..tapi still under control la..nak buat budget pun agak susah sket..but, i'll try my best..dugaan kot nih..ada jer benda kena spend..huhuhu...

Owh, nak cite pasal aktiviti baru2 ni..last weken, saya turun KL ngan zati & sepol..tapi time balik jer saya balik dulu..ari ahad malam..even isnin tu penang cuti lagi..tapi takpe lah..ada benda gak yang nak di settle kan kat sini..hehhe...ari sabtu, saya & zaidi tak dapat nak turun KL seperti yang di plan sebelum ni..gara2 BERSIH tu..so, kami tukar plan n just jalan2 area S.Alam jer..tengahari tu kami ingat nak tengok Transformer kat Summit USJ..tapi full dah..huhu..agaknya kami lewat sampai kot..huhu..so, takpe laa..zaidi decide untuk layan kan ajer cite melayu.."Tolong..!! Awek aku Pontianak" hehhee..kelakar cite ni..tapi ok la..not bad..hahaha..lepas tengok wayang, kami gi isi perut kami kat Sek 7..pekena nasik Arab..nyum2..1st time rasa..memang bes..nanti nak gi makan lagi lah..hehhe...lepas dah perut kenyang, kami gi lepak kat stadium..tetiba dok pikir samada nak balik terus or nak jalan2 lagi..tapi dah taktau nak gi mana..sebab aktiviti macam terbantut..tak dapat masuk KL..huhu..duduk tak duduk, terasa sedikit tak puas ati sebab tak tengok lagi Transformer tu..so, kitaorang pun gamble lah gi The Curve..hah, amik kau..dok baris depan skali u..apa lagi?? mendongak kepala lah jawab nyer..hik3x..layanzzz....

Esok nyer, baru kami dapat masuk KL..niat di hati, nak mencari cincin En Zaidi..tapi, masih berat ati nak main rembat jer kat kedai Semua House tu..so, kami plan, nak survey2 dulu tempat lain..hopefully nanti leh dapat cincin yang Zaidi & saya puas ati..hee..at last, saya settle kan barang doorgift dulu for this month..fuhh..alhamdulillah..dah settle..cuma skang, barang2 tu saya tumpang kat umah akak..sebab susah nak bawak balik naik bas..berat..hhuu..nak mintak tolong kakak bawak balik masa raya nanti..kalu boleh la..hehee..hope akak dapat bawak balik masa raya nanti sebab ada banyak benda nak di buat dengan barang2 tu lagi nanti..huhu...

Waa..waa..wa..i'm so sleepy.. (-_-)Zzzzzzz....
K lah kawan2..that's it for now..nanti saya update lagi k..sekarang dah rajin balik sebab dah ada PC..yeaaaa..!! ^_^

No comments:

Post a Comment