Wednesday, July 27, 2011

TuKaR bUtIk PeNgAnTiN...deal for SPA & Body Treatment..

Alohaa ladies... ^_^

Semalam saya berteman kan rini, pergi ke one of the butik pengantin area penang nih.."Jalinan Kasih"..hee..ntah la..saya actually dah ada booking ngan 1 butik nih..tapi, ada sumthing yang saya rasa tak berapa nak berkenan..tapi, saya suka ngan akak nih..saya anggap dia macam mak2 jer..al-maklum la, saya dah takde mak..akak ni plak, leh jer di anggap macam mak2, so, saya sukeee...wee..hik3x..cuma nya, ada la sebab2 tertentu yang berkenaan dengan performance dia yang buat saya kurang selesa...and i had made my mind to change the butik immediately eventhough i already paid the deposit for rm500..huhu..pity me..it just like burning my money actually..rm500 is not a small amount..saya dah leh buat macam2 benda with this..aiyakkk...!! tapi, setelah di pikir2, saya dah buat keputusan..conclusion nyer, saya akan tukar ugak butik kepada "jalinan kasih"..noktah..dah pikir panjang dah..sebab tengahari tadi pegi skali lagi ngan shikin, and shikin pun macam berpuas ati gak & akui, baju2 kat butik tu cantik2..sepertimana rini jua berkata begitu... ;p

Semalam jugak, lepas balik dari butik, saya & rini singgah kat Bukit Jambul complex..kami saja nak survey2 tempat SPA..so,  kami terbekenan ngan 1 tempat nih...dah deal dah ngan orang tuh..lepas raya nanti dah nak start datang buat treatment dah..yeayyy...bes nyer..tak sabar lak rasa..hik3x..untung lah saya & rini pun sama2 nak ke jinjang pelamin..matlamat sama..so, senang sket..bila ada geng ni, feel dia syok lagi dari p buat sorang2..betul tak? hehehe.. ^_^

Sebelum balik, kami pi pekena char keoy teow depan sunshine tu...fuhh..musnah diet ku.. T_T
takpa, skali skala...aiyakk..ayat penyedap ati lagikk.. (-_-")

1 comment:

  1. laaa...sungguh rugi...act it is better to survey dlu kt sme butik yg ade...suka tk suka, tu lain cite..collect sme flyers ttg pakej diorg, buat calculation n comparison of their offers...tkleh pegi skali dua terus booking..or even tgk baju aje terus nak jgk...

    plg penting,pakej yg menguntungkan n berbaloi fe every cent we spent!

    ReplyDelete