Friday, July 22, 2011

It's fRiDaY...

Hi ladies,

Setelah sekian lama tak jumpa huda, semalam kami dah pun jumpa..lepak borak2 kat Secret Recipe, Qbay..yeayyy..happy..hik3x..lama sungguh tak jumpa dia..hampir 3bulan gak laa..hohohoo..

Sebelum gi jumpa huda, saya kena hantar adik ipar gi airport..dia outstation kat melaka..sedih saya tengok adik saya tu..1st time berjauhan ngan husband dia..nangis jer dia..sedangkan husband dia p seminggu jer pun..next week ari jumaat malam, balik lah dia..hiihihi..amboiii..tak kena kat kita lagi, tak rasa la kan..nanti esok2 kena tinggal, silap2 meraung pe..huu..tulah penangan bila dah bersuami ni kan..saya ni nanti, macamana lah nak hadapi hidup berjauhan..so far, skang ni saya di penang..tunang di shah alam..memang la skang ni pun terasa gak bahang nyer..yela kan, sejak couple ngan dia, memang kami jumpa once jer per month..skang ni dah tunang pun sama..time couple, tak kisah sangat..tapi skang, bila berkisar tentang persiapan kawen, memang tak bes...agak susah..tapi ok la..saya ni kan seorang yang berdikari..hik3x..sejak mak meninggal, ayah train kami begini..so, dah biasa dah..ada hikmah gak kan semua ni..huu..

Petang ni plak, saya nak pi berkaraoke ngan budak2 sanyo..kawan2 lama saya..bes nyerr..dah lama tak jumpa dorang..dah setengah tahun rasa nya..fuhh..jap betul masa berlalu..mr lau buat open table gara2 dia dapat vss dari company...happy nyer mr lau..yela kan, keje kat sanyo tu memang la banyak dugaan..tapi, mana2 tempat pun sama jer bagi saya..cuma saya tabik spring kat mr lau yang sanggup bersabar selama berpuluh2 tahun di sana...bagus nyer dia..cekal hati sungguh..huu..

K la, tu jer update saya kali ni..nanti saya update lagi k..see ya...!!! ^_^

No comments:

Post a Comment