Monday, July 4, 2011

DaTe KaWeN dAh AdA... ^_^

As-salam kawan2..

Ari ni saya masuk balik kat Usains ofis..esok, after lunch, kena gi briefing untuk new contractor...pastu tu, gi buat badge..then, kalu semua dah settle, leh la masuk Intel pagi rabu..fuhh..sangat pantas kan..tak sempat nak lepak2..kikikii...

Saya puasa ari ni..puasa sunat..hee..tapi, kepala saya sakit2 nih..maybe sebab terkena terik panas matahari tengahari tadi..saya kuar gi Qbay..settle kan bil2 punya payment..pastu terus gi deal pasal dewan untuk majlis saya nanti...insyaAllah..tarikh perkahwinan saya ialah pada 8 Januari 2012..ari ahad..ada lagi 6bulan..so far, preparation goes smoothly..but a bit slow & steady..kikiki..bole la kan..sebab saya pun takde la nak buat grand2 mana sangat..insyaAllah, still try buat yang terbaik & termampu..tadi dah gi tengok2 dewan..saya puas ati ngan suasana dewan tu..dah bayar deposit dewan..nasib baik tak mahal sangat..cuma 1k jer dulu..selebihnya nanti..2weeks before wedding..& also, ada food testing untuk 10orang..nanti nak kena tanya ayah..bila dia free..yeayy..!! hehee..

Apa lagi ek nak cite?? hermm..ntah lah..tapi so far saya rasa lega sket sebab hal dewan dah settle..lepas raya nanti baru nak gi butik pengantin lagi skali..kali ni, memang betul2 kena book dah..sebab masa tu dah tinggal lagi 4bulan..ok kot kan..tak awal & tak lewat sangat..tema color apa pun saya tak decide lagi..kah3x..boleh tak?? boleh la kan..kikiki..kad kawen, insyaAllah..lepas raya gak baru nak tempah..tak pun, bulan 10 pun ok rasa nyer..hurmm..akan di bincang kan..owh ya, kemarin saya dah gi daftar untuk kursus perkahwinan pada 16 & 17 july..saya nanti pegi ngan en zaidi..bes sket..walaupun pada hakikat nyer, en zaidi dah penah pegi dah..2x dah pun..saya jer yang belum pernah..tapi, saya nak jugak dia pegi lagi skali ngan saya..baru la bes..supaya input yang dapat tu sama..nanti senang la nak share2 esok2 bila dah lepas kawen nanti.. =D

Okla, that's all for now. nanti saya akan update lagi dari semasa ke semasa..chewah..kikiki..

p/s : paip umah saya dah ok setelah 3ari plumber datang nyibuk kat umah saya tuh..huh, sungguh bosan.. :(

No comments:

Post a Comment