Friday, July 15, 2011

KuRsUs KaWeN

Hai ladies, ^_^

Esok saya & zaidi nak gi kursus kawen..moga2 semua nyer berjalan ngan lancar..dan saya dapat attend & trima segala ilmu yang nak di sampai kan ngan baik..hope jugak kursus tu tak memboringkan..huhu..tapi selalu nyer kawan2 saya yang mana dah penah pegi kursus ni cakap, bes jer...lawak jer dengar ceramah ustaz2 tu..so, takpe..esok biar saya alami nyer sendiri lak..hihi..

Sedar tak sedar, sekarang dah mid of July..jap jer masa berlalu kan..huhu..lagi 2 weeks nak puasa dah..waaa..weee..besnyer..dah nak puasa..hehhe..pastu raya..weken ni last kami jumpa...then lepas raya baru la saya akan jumpa zaidi & meneruskan persiapan kami..huhuhu..lama nyer...sure rindu dia nanti..huhuhuu...takpe lah..hope masa tu berlalu dengan cepat.. :)

Peace ^_^

No comments:

Post a Comment