Thursday, June 30, 2011

ToDaY is My LaSt DaY in ALTERA.... :(

Hi ladies, As-salam....

Hermm..tengok tajuk entry pun korang semua dah tau kan..yang ari ni ari terakhir saya di sini...actually esok..tapi esok kan saya cakap saya nak apply cuti.. =D

Pagi tadi masa masuk pintu gate altera, terus tetiba saya tercakap dalam hati.. "owh, ari ni last day dah..itu lah detik2 terakhir aku datang keje pagi2 masuk pintu gate tu..lepas ni dah takde dah..melainkan aku di hantar semula kat sini..sedih jer rasa hati...huu.."

Masa naik dia punya multilevel parking, saya cakap lagi dalam hati... "alaa, lepas ni dah tak leh dah parking kat tempat parking macam ni..kalu nak jugak, kena gi Qbay jer la..huhuu..." bes sangat ada tempat parking macam ni..teduh sket kete saya nih..kalu kat umah, asyik kena panas jer..masa keje kat sanyo pun sama gak..panas siang pagi petang..huuhuu..sian kat si kancil saya tu..kat intel rasa nyer takde tempat parking macam ni...huu...

Skang saya ada kat cubical saya ni..tengah taip entry...hehhee...sama jugak..saya tengok jer semua sudut kat tempat saya duduk selama 3bulan ni..rasa sayu jer hati nak meninggalkan petang jap gi..memang selesa sesangat..cubical kitaorang ni besar...high partition lagi tau..jiran sebelah semua takleh ngendap2 kita...very2 privacy cubical actually...tu yang bes...heee..

Trainer saya, Mr Eng Kee pun cakap kat saya semalam..he feel so sad..sebab kejap sangat saya kat sini..sebab tu la lunch jap gi ni dia nak buat small farewell party for me..eventhough saya hanya berkhidmat sekejap jer...hehehee..suke2.. ^_^

p/s : zati, lepas ni dok keje elok2 tau..ana dah tak jadi jiran zati dah...nanti esok & lepas2 ni, zati datang keje, sure zati teringat kat ana kan..sebab selalu nyer ana ada jer kat sebelah ni..dok tersengih2 kat zati..hihihi..lawak laa..thanks sebab selalu tolong ana..thanx jugak sebab jadi pendengar segala rintihan hati ana..huhuu..alamak..time tulis ni pun rasa sedih nak ngalir air mata..aiyaakkk...bukan ana gi jauh pun kan..next week pun kita plan nak turun sesama gi KL kan..alaa..leh jer jumpa lagi..apa la ana nih..sentimental plak pepagi nih..hik3x..takpe2..senang2 kita jumpa lagi tau...i'm gonna miss miss miss you zati...!! :'(

Tak sempat nak tengok perut zati membesar hari demi hari sampai 9 bulan..sempat tengok dari 3bulan sampai 6bulan jer..huhu..nanti turun tangga nak gi solat tu hati2 tau..kalu boleh, pegang tebing tangga tu k..bahaya...ana selalu risau kalu zati turun tangga time kita gi surau sesama..selalu jer ana watch your step 1 by 1...takut tersalah langkah, ana sempat la nak capai tangan zati ke apa..huhu...

Good Bye ALTERA....sayonara..................

1 comment:

  1. huhu..alamak sedih pulak..pasni dah takde kawan jengah2 kat sebelah..pstu epul lak benti..huwaaaaaaaa..tu lerr..tak dpt la ana tgk perut ni membesar ngan jayanya..xpe2 mana tau pas cuti pantang zt kena anta tmpt sama lak (nk request ngan tpsu leh??hehe) ..

    thanks ana..for everything...zt akan jaga2 part tangga tu..dun wori :)

    ReplyDelete