Thursday, June 23, 2011

MoOd HiLaNg.....

As-salam ladies,

Saya ketiadaan mood untuk menulis semalam..sebab nyer, saya frust, sedih..gara2 gi butik pengantin selasa lepas..kecewa sebab baju yang muat untuk badan saya ni hanya ada 2..2 jer..dalam banyak2 yang ada dalam butik tu..cuma 2..huhuu..semua gara2 pinggul saya yang agak lebar..kalu bahagian dada & pinggang, akak tu cakap, takde masalah..semua baju yang dorang ada, leh jer masuk ngan size saya nih..huhuh.. T_T ..

Tak kan la saya kena tempah kot..saya dah penah cakap kan, saya kalu bleh tak nak membazir kan bahagian baju ni..kalu bleh, nak sewa jer..huhuu..takpe lah..sabtu ni saya dah plan ngan adik saya nak gi survey2 butik pengantin area Bkt Mertajam & Kulim...hope jumpa yang sesuai & berkenan di hati..kalu tak, alamat nyer kena invest la plak untuk baju pengantin ni..huhu...sedih lagi... T_T ..

Kawan2, doakan saya ketemu ngan baju pengantin yang sesuai & cantik yea..huhuu..

No comments:

Post a Comment