Friday, June 10, 2011

It'S fRiDaY......... :)

Hi ladies..As-salam...

My owh my...today is already Friday... yahoooo...!! jap je kan rasa masa berlalu..masa tak menunggu kita..so, jangan buang masa begitu saja yea adik2..hik3x.. ;p

Ari ni kami plan nak balik kampung lagi..fuhh..dah brapa banyak minggu dah saya tak penah lekat kat umah..selalu jer ada aktiviti..last week gi KL, sebelum tu dah balik kampung gak..sebelum tu, gi KL..hahaha...pi mai, pi mai tang tu jer lah nampak nya..ni, the coming next week ni, saya, rosni, ria & adik saya yang amalina tu plan nak gi Pulau Aman..sebab nyer, ria, kawan indon kami yang seorang tu dah nak balik ke negara nya dah..dia tinggal di Medan, Indonesia...cantik Medan tu..saya dah penah sampai dah..cuma masa pegi dulu tu, saya masih di primary school..budak hingusan lagi..mana tau sangat menikmati keindahan ciptaan Allah tu..huhu..kalu dapat gi sana lagi skali kan best..hmmm...insyaAllah..kalu di murah kan rezeki oleh Nya..amin..... ^_^ Nak beli apa yea untuk ria sebagai kenangan?? herm..akan di pikir kan..hee..hermm..

Bulan ni, saya dah berjaya buat budget ngan baik..alhamdulillah..hehehe..maybe next month akan di asah dengan lebih baik lagi..supaya bijak dalam berbelanja...chaiyok2 ruzanna..!! kamu boleh..hehhe..chewah2..!! berpesan pada diri sendiri nampak..kih3x..positif impact yang saya dapat dari buat budget untuk kawen ni ialah, ia mengajar saya erti berjimat cermat..sebelum ni, saya taktau ke mana pegi nyer duit saya tu..susah bebenar nak menyimpan..alih2, lesap camtu jer..tapi, sejak kebelakangan ni, saya dapat rasa kan yang insyaAllah, saya boleh..demi masa depan saya & zaidi..hee..insyaAllah..amin...

Opss..saya nak bfast jap..zati bagi nasi lemak nih..hehhe..k lah, talk to you soon..hihihii...peace.. ^_^

2 comments:

  1. hehe..tu la..bila kita dah ada target barula duit tu tak lesap ntah ke mana2..kalo idak tup2 ujung bln tatau bila dia abih kan??hehe..caiyok..I know u can :)..

    p/s: tingin gak nak sampai pulau aman tu.. :)

    ReplyDelete
  2. hehehe..zti, bru jer td kita sma2 menghabiskan duit di stage..hahhaa... ;p target ke mna, apa ke mna..hohoho..dugaan btul la.. :(

    ReplyDelete