Friday, June 3, 2011

Add SoMe MoRe FoR NUTOX...hee

Hi ladies... ^_^

It's Friday already..hik3x...yeayy..!! tonite, i'm goin to KL...yoshh..!! lalallaaalallaaa...happy mode... ^_^

Ok2...nak share pasal NUTOX tu lagi..kan kat 2 entry sebelum ni, saya ada cakap yang saya ada TERbeli produk dari NUTOX ni kan...saya dah try skin reborn tu and dia punya FREE gift moisturizer...memang bes pakai moisturizer tu...so, tadi saya decide nak gi beli la..sebab ari tu dapat yang FREE gift jer kan..botol pun kecik jer..dah alang2 ada promotion ni, saya pun plan nak beli siap2 la kan..then tadi kuar lah lunch ngan zati macam biasa...tup2, bila kat sana, dorang dok rekeman kat saya suh try dorang punya produk & suh saya beli 1 pack yang dah ada essence, krim untuk letak bawah mata(elak mata sebam), moisturizer & ada lagi satu barang..lupa dah..huu..pastu percuma 1 botol perfume...semua ni dengan harga RM129...normal price is RM202..=D then saya add 1 bottle of toner...tak mahal..RM18 jer..fuhhh...sekelip mata habis RM150...adeiii..dalam dok cakap nak jimat.. T_T..tapi takpe lah..yang ni macam memang perlu pun..so, pejam mata & bayar..heee...hope hasil nyer memberangsangkan..insyaAllah.. ^_^

Arghhh..can't wait to see my lil nephew...heee..tadi pun ada beli kat dia menan (permainan)...hee...tak sabar nak jumpa dia malam ni..nak bagi menan...hehehe..esok kita kuar jalan2 eh..nanti makngah beli baju baru color ijau lagi k..kih3x...of coz la beli baju wif my fav color..baru la leh geng ngan makngah..kan afiq kan..kita kan geng.. =p

To my fiance...can't wait to see u too..esok kita jalan sesama ngan afiq naufal tu eh..hehehhee...picit lah pipi tembam dia tuh kalu nak picit..hik3x..kan selalu dok geram kat gambar dalam FB jer kan...heee...peace...^_^

2 comments:

  1. cuci muka nutox ni bestlaaaaaaaa..

    p/s: fazura cantek bangatttt :)

    ReplyDelete
  2. hehhee..zti..ana sgt jelessssssss............. =D

    ReplyDelete