Thursday, June 23, 2011

PeSoNa PeNgAnTiN...

Hi ladies...As-salam... ^_^

keluaran jun & julai
 
Sejak tunang ari tu, saya tak penah miss lagi beli majalah Pesona Pengantin..saya ni actually, kurang gemar membaca..tak kisah la apa jua sumber bacaan..kadang2, orang tak suka baca buku tentang pelajaran kan..tapi suka baca komik, novel or layan majalah hiburan..tapi saya ni, semua tak suka..hik3x..kalu nak baca tu boleh..tapi, bayang kan, majalah hiburan tu, saya memerlukan beberapa hari, kadang2 tu, memakan berminggu2 untuk habis 1 naskah majalah tu..sebab nyer, saya suka baca ngan penuh tumpuan..satu persatu ayat saya baca...kikikii..kalu baca novel plak, saya suka menghayati habis2san..kalu bleh, saya akan cuba bayangkan yang saya berada di tempat perempuan yang dalam cite novel tu...fuhh...memang2 dasyat lah saya ni..pastu, mau tak mengalir airmata ni?? hahahaaa..kadang2, leh sesak nafas saya nih..sebab jalan cite tu kadang2 tersangat lah sedih, pedih & perit..huhuu...at last, saya amik keputusan untuk stop baca novel..then saya start ngan membaca buku2 Ilmiah yang lebih menenangkan hati saya ni.. =D

So kawan2, marilah kita cuba mendekatkan diri kita pada Yang Esa..agar Dia pun dekat di hati kita & mudah2han kita berasa tenang..insyaAllah..amin...

Owh, pagi tadi saya ada order kurma kat Hazrul..adik ipar saya tu..sebab kat kilang dia dah start jual kurma..yang penting, kurma Yusof Tayoob...hik3x.. =D
Sebab, saya memang gemar kan kurma dari keluaran tu..bila bulan Ramadhan jer, sure saya akan cari kurma dari keluaran Yusof Tayoob ni..hihi..apa lagi kawan2..leh la saya start berpuasa balik mulai next week...puasa sunat Isnin & Khamis..yeay..!! sebab nyer, saya memang memerlukan bantuan buah kurma ni untuk bekalan tenaga saya sepanjang ari..kalu tak, saya tak larat sangat..sebab saya ni jenis tak makan sahur yang heavy2..huu...chaiyok2x ruzanna..!! ^_^

No comments:

Post a Comment