Thursday, June 23, 2011

TeNsIoN...!!!

Arghhh...sakit kepala..

Kawan2, kawan2 hapi tak ngan keje yang kawan2 sedang laku kan sekarang ini??hapi??nape saya tak hapi eh??aduh..sangat2 stress la skrang ni..rasa macam nak pitam jer..benda yang saya langsung tak reti nak buat..erk, bukan langsung tak reti..tapi masalah nyer, tu layout orang lain..silap perbetulkan nanti, lain plak jadi nyer..lagi pun, ilmu di dada ni masih lum cukup lagi untuk buat keje level ni..huhu..tools semua saya tak cekap guna lagi..so, it's quite difficult for me to trace up all the error..huhuu..lain la kalu tu memang layout yang saya create sendiri..masalah nyer sekarang, bukan 1 atau 2 cell yang saya kena tengok..lebih 100 cell kalu tak salah..yups, memang lebih dari seratus..hampir 200..see?? how come i can stand for all those thing??huhu..dah bagi hint dah kat trainer yang saya memang susah nak buat..bcoz of my skill is not so good aka expert yet...huhu..tapi apa yang dia cakap? dia cakap, it's ok..u can learn slowly from this...arghhh..mau tak tension nyer..ari2 datang keje sakit otak...huhuu..this was not a proper way to train i think..huhu...

Sorry lah kawan2..taktau dah kat mana nak luah segala beban ni...rasa dah tak terpikul dah..huhuu..next friday will gonna be my last day here...then, i will gonna be place at Intel...dah la kat Intel tu software lain plak..ape nak jadi ni..?? yang tengah ngadap sekarang ni pun baru terkedek2, ni kan plak nak blajar benda baru yang lain lagi..huhu..ya Allah...please help me.. T_T

2 comments:

  1. zati...!! sgt tensen lorr..ni bru siap bt summary report jer..esok nk hantor..nnti silap ari bulan, summary report pun dorg nk complaint gak pe.. :(

    ReplyDelete