Wednesday, June 15, 2011

RiSaU NyErrrr...

Hi ladies..As-salam...^_^

Ari ni saya sampai ofis dalam kul 7.20...hahhaa..awal kan?? dasyat2..macam la rajin sangat nak datang opis awal2 nih..saya TERawal ari ni sebab pagi tadi kena hantar ayah gi airport..tu jer..not more than that..lepas hantar, alang2, terus la saya direct ke opis..hehhee...

Saya tengah pening sekarang ni..ntah, taktau nape..bukan pening kepala ke apa..pening sebab pikir kan keje saya ni..kadang2 terpikir, mampukah aku handle semua ni?? apa nasib aku di Intel bulan depan?? tension kah?? or hapi kah?? rasa macam taktau apa2 lagi..semua seperti masih samar2..3bulan di Altera ni tak membawa pape erti..masih dalam OJT actually...memang orang cakap, keje layout ni, bukan nyer jenis skali buat terus terror..amik masa..dari keje yang kita buat, dari situ lah kita gain knowledge..& dari situ gak lah kita asah skill kita..tapi, setahu saya lah kan, selama saya di Altera ni, kebetulan project dorang dah nak habis..so, saya just tolong benda yang hujung2 jer..yang masih belum dapat asah segala skill..tup2 dah kena transfer ke Intel plak..kat sana, tools lain lak yang kena blajar..risau nyer saya..huhuu.. T_T

Kawan2, wish me luck yea..saya cuma tinggal 2.5weeks jer lagi kat Altera nih..sedih la..jap jer satu tempat keje ngan zati..rasa tak puas..selalu kalu kat sini, zati la yang banyak membantu..huhu..alamak, awal2 pagi dah cite sedih..huhuu..taknak2..meh kita ceria2 k..mula kan ari anda semua ngan senyuman yea kawan2.....ari ni dah ari rabu...kikikiii...peace.. ^_^

2 comments:

  1. huhu..yela..pasni xde jiran balik..epul pn nk p intel :( ..huhu..xpe..nnti lama2 terer la tu..kerja apa2 pn sama jgk kan.. :) ..

    ReplyDelete
  2. zti,huhu..tu la..pasni xde jiran blk..or mayb nnti zti ada jiran bru ke kan..huhu..insyaAllah..mudah2han..amin..huu.. :(

    ReplyDelete