Thursday, June 16, 2011

PuAsA sUnAt...

As-salam ladies.. ^_^

Ya Allah, nape ngan saya ni?? asal puasa jer, rasa pening..nak termuntah semua..susah nak fokus keje..nape ek?? camne nanti bila dah masuk ramadhan..ni masih pagi lagi nih..huhu..tapi memang style saya puasa, saya tak makan pape untuk sahur..just minum air je..tapi maybe time puasa saya jamah kurma sama kot..tu yang seharian penuh bertenaga macam tak puasa tu...kurma kan banyak khasiat..huhhhuu..takpe lah...saya kena sabar menanti ramadhan..baru leh beli kurma..kurma yusof tayoob..hik3x..kurma madu dia sedap..nyummy2x.. ^_^

Keje saya banyak lagi nih..so, got to go now..nanti saya update lagi yea..Ya Allah, kuat kan hamba Mu ini untuk bertahan sepanjang ari ni..huu..owh, ari ni last episod cite Nora Elena..hip2 hooreyyy..nak tengok..nak tengok...yeay2..

No comments:

Post a Comment