Tuesday, June 21, 2011

WeDdInG PrEp : SlOw PrOgReSs... :(

Hi ladies, As-salam...

Banyak benda lum settle lagi..no progress for my wedding preparation..saya takde la plan nak buat semua last minute..tapi insyaAllah, masih dalam planning..hee...saya suke baca blog kawan2 B2B..semua2 excited dengan preparation masing2..saya, biasa2 ajer..takde la kebabomm sangat..still samar2 lagi..semalam pun, baca majalah pesona pengantin..saje layan2 iklan untuk kad undangan...maybe next month plan nak survey kad jer dulu..lepas raya baru gi tempah..sempat jer rasa nyer...huhuuu...seronok jugak tengok orang yang tinggal berdekatan ngan pasangan dorang..aktiviti dorang smooth sket..sebab leh jumpa selalu & survey sesama..kalu saya, once per month..agak limited sebenarnya masa yang ada tu..sangat2 stressful bila semua nya nak di settle kan sendiri..paham2 jer lah kan..bila dah sorang2 ni, saya jadi slow sket..huhuu..

Tengok2 gak baju2 pengantin dalam majalah tu..tapi, memang takde plan untuk tempah sendiri..cukup lah baju akad nikah saya tu sebagai kenangan abadi.. =)
Saya perlu cut cost sket kat situ..angan2 tu ada..tapi saya kena berpijak di bumi yang nyata..hee..TAPI, saya tak kisah untuk spend pada benda yang memang ada guna nyer..hihi..bukan apa, baju kawen tu, saya rasa, sewa sahaja pun dah ok dah..nak pakai pun kejap jer..yang ada plan nak buat sewa, jual or kenangan tu, bagus lah..setiap orang ada pandangan masing2..hehehe...so, petang ni, saya ingat nak gi cuci mata kat butik pengantin jap..saje survey design terkini & harga sewa baju tu..huhuu..

Pape pun, InsyaAllah..harapan saya, semuanya berjalan ngan baik nanti..amin.. ^_^

No comments:

Post a Comment