Wednesday, June 29, 2011

SaNgAt TeRhArU...huuu

Tadi, sebelum saya kuar lunch ngan zati & sepol, Eng Kee, saya punya trainer datang to my cubical..dia cakap, esok, time lunch, diaorang nak buat small farewell for me...owh!! sungguh touching..saya bukan sape2 kat sini..saya cuma contractor yang masih terkial2 nak buat keje...so far, selama 3 bulan kat sini, it was just my on job training..not really my real job actually..what i can say is, i just helping a really2 little bit matters..memang saya taktau nak cakap apa tadi..saya hanya mampu tersenyum..& Eng Kee tanya saya..why are you smiling?? hihihi...lawak2..sebab saya taktau nak express macamana perasaan saya tu..dorang sangat baik ngan saya..really nice person..dorang leh accept macamana saya nyer tahap pemahaman..yang leh di katakan masih fresh dalam bidang layout ni..manager dia Mr Alex pun baik jer..friendly & always want to make sure i'm really2 understand on what i'm doin...memang la setiap kali manager datang sapa saya kat cubical leh buat darah saya gemuruh..setiap apa yang dia soal kan tu, betul2 menguji kefahaman saya towards my work..huhuu..so, cuak sket la kan..saya memang camni..hee... ;p

So kawan2, plan saya untuk amik cuti esok tergendala buat sementara waktu lah jadi nyer..TERpaksa lah postpone ke ari jumaat..wahhh..!! it means, tomorrow is my last day here....in ALTERA...huwaaa...gonna miss u zati...sorang lagi kawan saya yang sentiasa tolong saya setiap kali saya memerlukan bantuan..huhu...hope zati nanti gi Intel jugak..baru best... ^_^

No comments:

Post a Comment