Tuesday, June 7, 2011

My WeKeN (4, 5 & 6 June)

Hello ladies...As-salam... ^_^

Fuhh..today dah masuk keje after 3days cuti...last Friday, dalam kul 7.30malam camtuh, kami bertolak ke KL..yeayyy...!! sampai umah akak kat Sri Kembangan tu dalam kul 1 pg..nasib baik zaidi tolong bagi direction thru fon..kalu tak, sesat lagi la kami gamak nya malam tu..huhu...tapi takpe, pape pun alhamdulillah, kami semua slamat sampai ke destinasi..hee..semua penat..tapi, setiba nyer kami kat umah akak, afiq naufal terjaga dari tidor...senyum jer dia tengok kami semua..keletihan kami terubat dek senyuman afiq yang manis tuh..hee...luv u afiq..saya terus bagi 'menan' yang saya beli tu...hee..afiq suka menan..plus, dia tersangat lah manja..macam makngah dia..kih3x.. =D

4 June 2011, Saturday...
Early morning tu dah bangun dah..afiq datang mengacau..hehhee..walaupun mata ni terasa macam ngantuk lagi & kepala pun rasa berat sebab gara2 tido dalam jam 3pagi, tapi penangan afiq yang comel tu buat makngah ni TERbangun awal gak..sebab tak sabar nak main ngan dia..hihihihi...he's so sweet..geram2..pipi dia kembong sangat..hee..kami semua plan nak ke OU..masa kitaorang dah nak kuar umah, saya dapat panggilan telefon yang mengatakan saya adalah pelanggan yang bertuah sebab dapat Hi-Tea bersama FAZURA.. duta NUTOX tu..argghh..sangat2 frust..really deeply..huhuhu..T_T..zati dah cakap, wani dah bilang, silap2 ari bulan memang saya dapat untuk Hi-Tea tu..tup2x memang nasib menyebelahi saya..huhu..saya dah la memang minat giler kat Fazura tu..huhuu..pity me..apa leh buat..bukan rezeki saya la tu..huhhhuhu....takpe lah, moga ada peluang ke-2 lepas ni..hee..amin..masa kat OU tu, baru la saya bertemu ngan  zaidi..saje dah memang janji siap2 dah..hik3x..pusing2, round2, shopping2, makan2, then lepas solat, kami mintak diri nak berpecah..sebab nak survey2 barang hantaran kat situ..malam baru jumpa balik untuk dinner beramai2 di Gearbox Restaurant, Bangi..ok la, nice place..layanan pun cepat jer..hehee..

5 June 2011, Sunday...
Same as yesterday, awal2 pagi lagi afiq dah datang mengganggu..kih3x..lawak jer afiq nih..tomel2 nih..hihihihi..plan ari ni, saya nak teman kan zaidi gi kenduri kawan dia kat Senawang, N9..hermm..bes teman kan tunang gi kenduri kawan dia..feel dia lain sket..tengok orang kawen, dengar kompang, semua2 tu buat kan diri ini terasa, wah..!! cepat la masa berlalu..nak kawen gak..hik3x..lepas kenduri, kami pulang ke S.Alam & sambung surveying the hantaran..tarrarr..finally dapat gak beli 1 barang...fuhh, settle 1 benda..hohohoo..target achieve for this month..heee... ^_<
For dinner, kami gi makan bubur nasi..sedap kedai tu..saya sukeeee...hee..lauk untuk bubur tu leh pilih sendiri..so, kami pilih, ikan bilis, telur asin, ayam goreng kunyit, paru & cendawan...nyummy3x..hee..

6 June 2011, Monday...
Pagi ni adik2 saya dah nak balik penang...seawal jam 6 dorang dah gerak dah..huhu..saya lak tak balik lagi..plan nak balik ngan zaidi..sebab kebetulan dia ada site visit kat Prai...sepanjang ari tu saya tinggal keseorangan di umah akak..tengok tv..lepak2..hee..petang tu, saya ikut akak gi amik afiq kat nursery..lepas mahgrib baru zaidi & saya gerak balik penang..wah, bes sangat weken saya..rasa lama sangat masa tu..& full of activities..penat toksah cakap la..memang tersangat lah penat..ari ni datang keje pun mata stim jer..hee..malam ni nak tido awal lah..huu...


P/S : laa..nape dah ada keje??uhuk3x..baru ingat nak relax2 jap ari ni..kepala susah nak fokus sangat..sebab still penat..huu..

4 comments:

  1. penat tp happy kan dpt jmpa org tersayang...tu yg penting tu :)

    ReplyDelete
  2. zti, yupsssss....heee...t'ubt hbs kepenatan ni..heee =D

    ReplyDelete
  3. huda pon drive sorg2 jumaat mlm sabtu tu..bertolak gi kola s'ngor kul 11mlm..berpoya2 kt sana sbb sme family lepak sn school break.

    ReplyDelete
  4. aik??awat b'tolak lwt sgt huda??xtkt ke??hermm..awat xckp awai2, kalu x, leh konvoi..hee.. ;p

    ReplyDelete