Monday, June 27, 2011

SuRvEy BuTiK PeNgAnTiN..

Hi ladies..As-salam,

Minggu ni adalah minggu terakhir saya di Altera...huuhu..sedih plak rasa..sekejap jer masa berlalu...dah 3 bulan rupanya saya di sini..hermm..macam2 kenangan ada..yang best, trainer semua baik2 & really friendly..tak pasti nanti di Intel dapat trainer macam ni ke tak..huhuuu...harap2 semua ok jugak.. =D

Owh, saya tukar tajuk blog saya..from "The Journey of My Life" to "My BitterSweet Life"..hahhaa..hope u dunt mind..hik3x..

Okla2, last weken, ari sabtu, saya gi survey2 butik pengantin ngan wani, adik saya tu..sampai ke kulim kitaorang pegi..tapi malang nyer, tak jumpa plak butik Classic One tu.. T_T ..tapi, tak apa lah..dah tak kisah..sebab sebelum kami ke sana, kami dah pegi 2 buah butik & kedua-dua butik ni cakap, dorang memang ada banyak jer koleksi baju2 pengantin yang sesuai ngan badan saya ni..dan yang paling penting, design nyer still lawa..hehehe..kalu tak lawa, alamat nyer kena upah buat sendiri la..tapi sekarang, dah tak perlu risau lagi dah..sebab saya dah leh cut cost balik kat situ..yeay..!! alhamdulillah..syukur..nak kawen ni, memang memakan belanja yang agak besar..kalu boleh, saya taknak berhutang sana sini..semua bayar cash..nanti senang sket..sebab banyak lagi nak pakai duit lepas kawen nanti..huhu..so, proper budget harus ada..

Lagi 1 hal, pasal album perkahwinan kami..pada mula nyer, plan asal nak buat custom album..tu pun dah macam tak jadi jer..rasa2, macam nak buat sticky album jer kot..insyaAllah, still ok lagi kot kualiti nyer..huhu..ini, adalah apa yang saya pikir kan la..tengok lah macamana nanti..sebab saya jadi macam risau sket..huhu..taknak nanti duit short sana sini..biar lah majlis kami nanti dalam kesederhanaan..tapi tetap meriah..tetamu yang lebih di utamakan..insyaAllah..mudah2han, segala persiapan & perancangan yang kami buat berjalan ngan baik..AMIN... ^_^

2 comments:

  1. hehe..okla tu..lgpun sewa x mhal kan :) ..alaa..ana gambar tu nxt2 time leh tempat jd story book jugak. asalkan ada softcopy gambo2 tu..dlu kitorg pon plan cmtu..amik pakej paling murah, pstu nnti2 dah ada duit brula cuci/buat story book..tp, last2 amik gak pakej yg ada trus sbb mls lak nk pikir..huwahuwa..

    ReplyDelete
  2. hihii..tu la zti, nk try cut cost kt mna yg rsa2 leh cut..hehe..btl3x..nnti2 lah ana bt story book kalu ada rezeki lbh nnti..takpun,mmg xbuat dh la kot gamak nyer..hihii..

    ReplyDelete