Friday, June 17, 2011

JuAdAh BeRbUkA..

As-salam ladies.. ^_^

FRIDAY..??? yeahh..it's friday already...hermm..semalam alhamdulillah...saya berjaya habis kan puasa saya..chewah..bunyi macam budak2..tak larat nak puasa la konon2 nyer...haishh...bukan apa..pening punya pasal..tapi alhamdulillah..petang semalam, pening saya beransur hilang & tenaga tetiba hadir kembali..alhamdulillah lagi skali...syukurr... =D

Sepulangnya saya dari opis semalam, saya tak terus balik umah...macam2 saya pikir nak buat untuk juadah berbuka saya..tapi, time tu limited sangat...sebab?? sebab saya rushing nak tengok Nora Elena episod terakhir tu..hihihii...saya solat Asar siap2 di opis..then, balik semalam, saya terus singgah Tesco..beli barang serba sket, pastu terus balik umah..dekat jer pun Tesco tu dengan umah saya..dalam taman saya jer pun..hihiih..

Ok2, balik2 umah jer, tengok jam...alamak..dah kul 6.30..sempat tak ni??huhu..saya pun cepat2 ke dapur...plan nak buat sardin roll jer pun... ;p

Kalut2 saya buat..sampai roti saya pun ada yang terhangit..tu pun tak sempat gak..Nora Elena dah start lebih kurang 10min baru saya dapat tengok..huhu..sedih.. T_T..

Ni la rupa sardin roll saya.. ;p ;p ;p

sebelum di celup telur...

tarrarr..siap untuk di makan... =D

Tu jer lah juadah berbuka saya semalam..simple jer..opss..ada 1 lagi juadah yang saya buat..tapi yang ni saya buat lepas solat isyak..sebenarnye nak buat sebagai pencuci mulut..erk..sesuai ke?? sebab nyer, menu berbuka saya tadi tu macam la berat sangat kan..kikikiii..whatever laa.. ;p

Menu pencuci mulut saya ialah.....jeng3x..bubur cha cha..kah..kah..kah..syok nyer saya..1st time ni buat bubur ni..dah la senang..& warna warni plak tuh..comel..hik3x..masa beli cha cha ni kat tesco semalam, saya punya la dok pilih2 cha cha yang warna hijau..tapi takde sangat..huhuu..banyak warna pink & putih jer..cedih..kalu banyak warna ijau kan bes.. ^_^

bubur cha cha...

Tu saya ada letak sagu jugak dalam bubur tu..tapi time snap gambar ni, sagu tu lum cukup kembang lagi..hik3x..tak nyempat2 nak snap gambar..teruja sangat.. ;p

K..tu jer nak share pagi ni..have a nice day kawan2...Peace........ ^_^

2 comments:

  1. alhamdulillah..selesai sudah puasa zana..kck punye pose blom langsai lg nih....huhuu..

    wahhh pektis2 memasak..baguih2

    ReplyDelete
  2. hihii..kck,tu zna bt posa sunat jer..posa ganti dh langsai dr thn lps lgi dh..kikiki...owh,pektis sket2 jer..hik3x.. ;p

    ReplyDelete