Monday, June 13, 2011

NeXt MoNtH, gOiN tO InTeL...

Hi, As-salam ladies... ^_^

Pepagi tadi lagi saya asyik ngadap PC jer..settle kan semua keje2 yang ada..progress report yang terlupa nak send last friday, dah ku siap kan & hantar pada boss..lega..hee :)

Sekarang lunch hour..apa yang nak di buat eh?? opss...lupa nak cakap, ari ni saya puasa sunat bulan Rejab..plan nak buat every Monday & Thursday jer..ari ni dah 11 Rejab dah pun baru terasa nak puasa..hihi...takpe lah kan..masih belum terlambat rasa nyer..hermm...just nak cite nih..last week saya dapat info from my boss yang menyatakan saya akan di hantar ke Intel starting from 6July...aiyaakkk...!! kalu boleh saya tak nak gi Intel..saya suka dah keje kat Altera ni..kawan2 ramai, buddies & manager saya pun baik2 jer and sangat2 memahami saya...i mean, yela, saya kan masih baru dalam bidang layout ni..so, dorang paham tentang tahap kecekapan saya tu..so, dorang selalu give me a chance and time to learn sket demi sket..takde la nak hentam ke apa kan..they are really nice..like it..kat Intel lak, tak tau lagi environment macamana..adakah sama?? or sebaliknya..risau nyer..tapi, ni lah nasib contractor macam saya..huhuuu..contractor yang masih tercungap2 belajar tentang layout..baru nak cekap (erk?? cekap ke?? tak la sangat), dah kena tukar gi tempat lain..tools baru, semua baru..kena blajar balik semua..huhu...so, bila yang saya akan betul2 dapat menguasai semua ni pun taktau la..wallahu'alam..huu..di katakan, my last day at Altera is on 1July..tak lama dah kan..lagi 3minggu jer..pejam celik pejam celik, dah tiba masa tu..huhu..rasa macam tak puas lagi keje kat sini..jap jer dapat keje ngan zati..lepas ni, ada lagi 3x jumaat kita dapat kuar lunch sesama..kan zati?? pastu takde lagi dah..melainkan zati dapat tukar ke Intel lak lepas naik cuti bersalin nanti..i really2 hope that..huhuu.. T_T

No comments:

Post a Comment