Wednesday, June 29, 2011

DaH pAnGgIL pLuMbEr...

As-salam ladies,

Ari ni dah rabu..last day saya buat keje..kikiki..pastu dah bleh pass over balik dah semua keje kat dorang...sukeeee...yeayy..!! esok saya nak apply EL..sebab nyer, plumber nak datang baiki paip kat umah...last monday dah panggil dah..lepas dia belek2, dia cakap, memakan belanja dalam 1k jugak lah..sebab nak kena ketuk dinding semua.. T_T sedih sangat...sob3x..kami kongsi2 duit ngan kami bertiga ni jer..kakak, wani & saya..aduyai..lari budget bulan ni..kena spend dalam rm300 tuh..amount yang agak banyak bagi saya yang tengah dalam budget nih..uwaaa...

Ya Allah, jangan la lebih dari 1k..tak sanggup saya nak spend banyak2..banyak lagi benda yang nak di settle kan..amin....

Agak terkilan...memang terkilan..susah saya nak explain..terus hati ni jadi pilu..teringat kat arwah mak..segala2 nyer tak akan jadi macam ni kalu dia masih ada di dunia ni... T_T

Tak tau pada sapa nak mengadu..pahit, getir, susah, sedih, semua2 ku rasa kan sukar...ya Allah, Engkau permudahkan lah jalan hidup ku...begitu juga adik beradik ku yang lain...hanya pada Mu ku berserah..& hanya pada Mu ku meminta pertolongan..kerana, hanya Engkau Yang Maha Mengetahui segala2 nya..amin ya rabbal'alamin.. T_T

3 comments:

  1. amin..setiap dugaan ada sebab n hikmahnya..jgn cepat putus asa k :) ..

    ReplyDelete
  2. zana...nx wiken nk ikut blk jitra tk?

    ReplyDelete
  3. zati,
    thnx zti..tu lah..hikmah yg kita masih xnmpk kan..huhu

    huda,
    alamak...nape sll clash eh??zna plan nk p kl nxt weken..huhu..ada bca blog huda..huda ckp nk blk msa cuti gabenor kan..haishh...kena plan lg nnti..nk p jgk..xkira..

    ReplyDelete