Tuesday, November 8, 2011

2 MoNtHs LeFt... ^_^

Hi ladies... ^_^

Yesterday still on holiday mode..so, i will update my counting now k..hehhee..it just 2months = 61days = 8weeks left..hehhee..me?? happy...!! ^_^

Esok counting tu akan bertukar menjadi 1month ++ jer lagi..fuhh..lega rasa nyer bila dah settle kawen nanti..hilang 1 beban di kepala ni..erk?? bukan bermakna lepas kawen tu takde beban @ masalah lain..cuma saya selalu rasa perkahwinan ni suatu tanggungjawab yang berat dalam hidup..so, bila dah kawen nanti, saya rasa lega sangat2..salah 1 sebab, hubungan saya & dia dah menjadi halal..nak buat apa pun boleh dah..takde haram2 lagi..alhamdulillah..tak terjebak ngan maksiat lagi dah..yela kan..slagi kita belum kawen, kuar berdua2an ni pun dah leh di kira sebagai buat maksiat gak kan..berpegang-pegangan tangan laki pompuan yang bukan muhrim..memang dah sah2 haram..tapi kita buat jugak kan..saya bercakap pada diri saya sendiri jugak..sebab tu la saya nak sangat2 kawen cepat2..at least saya dapat kurang kan dosa saya tu..huhu.. :(

Untuk sambutan raya haji tahun ni, macam biasa jer..ala2 kadar..tak de la meriah mana pun..sebab di pagi raya tu cuma saya, adik & tok jer di rumah..sunyi sket..tapi still kami buat2 macam biasa..hehhee..taknak la nampak suram jer kan..huhu..lepas solat sunat ari raya di masjid padang lati, kami ke umah toksu ma..adik kepada tok saya..lepas tu, seperti biasa, kami akan singgah umah maksu untuk makan soto maksu yang marvelous tu..hehhee..lepas tu, kami balik umah semula..lepak2 makan ketupat & rendang yang tok buat plak..hihii..bila perut udah kenyang, mata pun ngantuk..apa lagi, titon dulu sampai ke petang...bangun2 jer, adik saya, Wani tu dah sampai kampung ngan suami dia..dorang beraya kat Jeniang dulu..umah mertua adik..tapi at least dorang balik la jugak kan even dah petang raya..takpe2..suke jugak..hehehe..

Malam tu, kami gi jamah lontong plak kat umah pakcik..betul2 belakang umah tok jer..sedap..tapi saya nyer perut still full lagi sebab petang tu saya dah makan nasi tomato yang Wani bawak balik dari umah mertua dia..adeh..makan banyak sungguh saya raya ni..sedangkan dah nak kawen..diet saya?? entah ke mana..diet ke saya ni?? macam tak jer pun..hehehe.. (-_-") tapi, akan cuba diet gak sket2..huhu..mau tak nyer..lagi 2 bulan maa..til my Big Day..adehh..risau den..huhuu... :(

K lah, cukup dulu yek..nanti saya update lagi k..nak kena focus pada keje lak ni..daa.. ^_^

1 comment:

  1. wahwahh..jap je rasa masa berlalu kannn..tak lama dah ni ana

    ReplyDelete