Friday, November 4, 2011

LaSt WeKen..WhAt I'm DoIn???

Weeee...2nd entry of the day... ^_^

Hi ladies....
Last weken eh?? hurmm..sabtu lepas saya buat kuih raya..2 jenis..kih3x..tapi kuih biasa2 jer..biskut mazola & biskut badam (fav tok)..hihii..actually saya tak teringin pun nak makan kuih di hari raya haji ni..kan kejap jer pun..tapi sebab tok nak..hehehe..comel la tok ni..so, saya pun buat kan jugak sket..memang tok pesan pun..kali ni buat sket udah..sebab masa raya ari tu saya buat banyak sangat sampai tak terhabis biskut2 raya saya tu..kikikiki..sape suruh?? erk?? hahaha...

Nanti saya ingat nak beli oven yang besar sket..senang..skali masuk jer habis 1 adunan..hahhaa...bes sket nak buat..sekarang ni?? saya spend time dari kul 10.30 pagi, sampai lah kul 10.10 malam baru selesai buat biskut2 tu semua..sedangkan, saya buat sket adunan jer..mazola 1 adunan, badam 2 adunan..see..sket jer kan..tapi tu lah, ditambah lak ngan saya buat sorang2, so, memang complete lah kelambatan saya tuh..huu..adik saya wani tu balik umah mak mertua dia..so, takde sape nak tolong buat sama..adik saya amalina tu plak, dah nak SPM..so, saya memang tak galak kan la dia tolong saya..huuhuh...takpe2..tunggu la..lepas kawen nanti, misi pertama saya ialah kumpul duit untuk beli oven..oven yang saya aim nak beli tu bernilai hampir rm1000..sebab tu la memang kena kumpul duit sket2 untuk memiliki nya..haaa..bukan yang murah2 punya oven tu eh..ni yang bagus punya..hehhee..recomment by my Waa..hehhee.. ^_^

Tu adalah al-kisah untuk ari sabtu, ni meh saya nak share apa yang saya buat untuk ari ahad lak eh..ahad tu, seawal jam 9 pagi, saya dah kuar dah..Rini datang amik saya kat umah..frstly, kami gi bfast kat market taman tun sardon dulu..pastu terus gi seberang..kami ada appoinment untuk buat spa..kat Palace of Beauty apa ntah..lupa lak nama tempat tu..kami beli kupon tu kat My Deal..bes gak la..bayar hanya rm38 then package tu ada body scrub, sauna & back massage...waa..korang nak tau tak, ni la 1st time saya buat body scrub tu..memang bes..rasa habis semua daki2 di badan ni kuar..(erk?? banyak sangat ke daki di badan nih??) hahaha..takde la...maksud saya, sangat2 bes kalu sesekali kita manja kan diri kita gi tempat2 seperti spa nih..memang syiokkk..kikikii..

Lepas buat body treatment tu, kami terus ke Sg Petani..hajat kami nak mencari tudung/selendang untuk akad nikah kami nanti..yeay..!! nasib baik saya jumpa jugak akhirnya..saya beli kat Alamoda..mula2 gi Ariani...tapi tak jumpa selendang yang macam saya nak tu..so, tak jadi beli pape kat situ..fuhh..lega..settle 1 benda dah..hip2 hooreyy..!! erk..harga selendang saya ni rm130..fuhh..nak cantik punya pasal.. ^_^

Pastu masa jalan2 kat situ, saya ada masuk 1 kedai carpet..ayoyoo..saya sudah sambar itu satu carpet lorr..untuk saya hampar kan di kamar tidur saya nanti..well2..tu semua akan saya tunjuk bila bilik pengantin saya dah siap di deco yek..so, sabar..hihihii..harga carpet, rm120 after less..bole la kan..sebab carpet yang saya beli tu pun takde la besar sangat..al-maklum la, bilik saya tu pun bukan nyer luas mana pun..heee

Lepas tu kami pi Village Mall plak..kat sana, kami pusing2 then masuk butik Levi's..owh noooo...you know what?? i dah tersambar sehelai suar Levi's la plak..tapi, skang kan semua butik Levi's tengah buat SALE besar2ran..so, saya grab la sehelai..hihi..after less tinggal rm150 jer..so, ok la kan..mana nak dapat suar Levi's harga tu..selalu beli harga rm200 ke atas jer..hehehe..

So, habis sudah aktiviti kami..sudah puas ati berjaya menghabiskan duit?? yeahhh..memang puas ati sampai nak nangis..uwaa..uwaa..sape suruh?? tanggung lah sendirik..kuang3x... =D

No comments:

Post a Comment