Friday, November 4, 2011

OwHhhhhh....LaMaNyA tAk UpDaTe...

Hi ladies... ^_^

Sorry for the long time not update the blog..memang sesangat lah bizi..from last week til this week..still the same..pressure2...huhuu..tengok..actually every monday saya nak update about my counting days right?? see..see..sampai tak sempat nak menjengah blog you know..huhuu..sedih gak..tapi nak buat camne..keje lebih penting...huhu..takleh nak buat apa la..ni pun saya saje amik kesempatan ni update blog jap sebab baru just now tengah syok2 clear kan all the errors, then tetiba Theena gitau maybe my layout need to revise again..again..and again?? uhuk3x..sabo jer laa..nak clear kan error pun dah nak juling dah mata ni nak paham kan error tu..al-maklum la..saya budak baru belajar..tapi takpe..from that, i also can learn much..sket2 lama2 jadi bukit..tak gitu?? hhihii...so, sementara tunggu Theena update me about the changes that need to be done, saya pun menjengah la kejap ke blog saya yang dah seminggu takde news..hihii..

So, ari ni dah jumaat kan?? kejap jer rasa masa berlalu kalu kita bizi nih..saya harap jerawat2 kat muka ni tak kuar la memandangkan keadaan saya yang agak stress ni..huhu..macam2 pikir..hal keje, hal umah, hal kawen, hal adik yang nak SPM tu..adehh..ku pening sekejap memikirkan semuanya..tapi, harus lah saya telan sebab nak tak nak memang kena hadapi jugak..ye dak?? hehehe..sabo jer la Ruzanna..slow2 semua nya akan settle jua..tak lama lagi dah..hee.. ^_^

Petang ni, after keje, saya dah nak gerak balik kampung untuk sambut raya haji ngan tok & sedara mara..saya balik berdua ngan adik jer..sebab Wani & Hazrul nak balik Jeniang dulu..Ahad ni baru dia balik Perlis..huhuu...banyak nyer cerita & aktiviti yang saya buat last weken yang tak sempat nak update lagi..huhu...nanti la saya update k...tengok keadaan work load ari ni dulu..rasa2 lepas break time ni memang super bizi..tapi ni kan ari Jumaat..lunch time dah la 2 hours..nanti silap2 kul 2 jap gi baru ada update dari Theena...wawawa..kih3x..erk?? happy ke?? tak happy..sebab tadi bari teringat macam nak settle cepat2 keje ni sebab nak relax plak..tapi takde kesempatan tu la rasanya..huhu..takpe2..Ruzanna boleh..!! yeahh!!

No comments:

Post a Comment