Thursday, October 27, 2011

DoNe for BeD sEt..

As-salam ladies... ^_^

3rd entry of the day.....

Selasa lepas, saya gi buat medicure padicure ngan Rini..kami beli coupon dari Groupon tu jer..rm38..hihi..ok la..not bad..1st time saya buat package tu..ramai orang cina jer yang gi buat treatment ni..sebab tu la kalu korang tengok, kaki & tangan dorang tu cantik jer..macam terjaga rapi..kita?? hahaha..toksah cakap la kan..asal sempat jer.. (-_-")

Ingat nak gi lagi skali..tu pun kalu dapat promo nyer la..kalu tak, taknak la saya membazir sampai rm100 lebih untuk buat package ni..huhu..banyak lagi nak pakai duit untuk hal2 lain..contohnya, lepas kami settle buat package ni, kami tak terus balik..saya ajak Rini gi Qbay Mall..sebab kat sana, Akemi & Harvey Norman tengah buat SALE...saya plan nak beli comforter, bantal and bolster (bed set) untuk perkahwinan saya nanti..so, menuju lah kami ke sana..bolster saya dah beli pada ari sebelumnya..pastu, ingat kan nak beli bantal & comforter tu bulan 12 nanti..tunggu duit bonus ke kan..tapi, memandangkan SALE, dan saya risau takut2 nanti dah kalut sangat, saya pun buat last minute decision untuk rembat jugak bantal & comforter..dah settle...!! yeayy..!! so, sekarang dah leh hembus nafas lega sedikit..sedikit jer yea..sebab ada banyak benda lagi yang  belum settle actually..tapi, malas saya nak list out..buat poning kepala den jer..abis2 nanti, stress gitu ajer..so, biar lah masa yang menentukan..insyaAllah..tiba masa, settle jua semua nya.. ^_^

tarrarrr...!!
Saya pilih jenama Akemi..sebab saya suka...jenama ni semata2 jenama untuk set2 bantal, cadar, comforter, bolster..so, lebih terjamin kualitinya..saya pilih bantal jenis contoured bamboo..yang ada lekuk tu..khas untuk penjagaan tengkuk kita..dah lama saya nak beli bantal ni..tapi saya simpan hasrat saya tu until my Big Day..hehhe.. ^_^

Tak sabar nak hias katil pengantin saya nanti..after beli bantal untuk Zaidi & saya, then saya gi survey comforter plak..sayang nyer, kat Akemi tu, saya kurang berkenan pada corak & color nyer..so, kami beredar ke booth Harvey Norman lak..kat sana, saya terjumpa comforter yang berkenan di mata..terus turun ke hati...mata di pejam, duit di hulurkan kepada cashier..sebab nyer, budget untuk comforter pada awal nyer cuma rm180 sahaja..tapi comforter yang saya beli tu berharga rm225..kuang3x..lebih rm45 tu..tapi takpe lah..hati dah berkenan..susah untuk tepis lagi dah..so, grab jer la.. =D

Settle sudah bab tu..nanti petang ni nak gi tengok kad kawen plak..orang tu dah call semalam..suh gi check for final checking before dorang proceed for printing...kata dorang, printing cuma mengambil masa 2minggu jer..waa..maybe before mid of November dah siap dah semua kad tu..awal bulan 12, dah leh edar kad kot rasanya...happy... ^_^

No comments:

Post a Comment