Monday, October 10, 2011

My WeDdInG PrEp

As-salam ladies, ^_^

I'm happy...!! yeayy!! Zaidi dah sampai malaysia semalam...hohoo..seronok sangat rasa..hee...ok2..jap2..nanti saya sambung cite tentang ni eh..nak update tentang timing left as of now..kan saya dah cakap kan..every Monday, saya akan update my countdown right?? hahhaa...so, now, hanya tinggal lagi 2bulan, 4minggu, 1ari = 90ari = 13minggu...oh..hoo..dah jatuh kepada 2months ++ already... ^_^

Persiapan?? takde update yang terkini..cuma nyer, this week, ada la beberapa progress yang akan saya laksana kan..seperti, hantar baju untuk di tempah..baju for my akad nikah..1-1 nyer baju yang akan jadi kenangan abadi saya..yela, saya tak buat or tak tempah baju kawen..saya cuma sewa ajer..so, saya dah pikir dah..that's mean, saya akan anggap baju nikah saya ni lah sebagai kenangan abadi...baju yang di pakai oleh saya semasa saya diijabkabulkan nanti.. ^_^

Then, this weken, saya akan turun KL..tapi, tak pasti jadi atau tak..maybe ari Jumaat pagi baru leh confirm kan..sebab nyer, boss Zaidi selalu nyer unpredictable..kenkadang tu, tetiba jer kuar kan arahan suh turun Kertih or somewhere else..huhu.. T_T memang takleh buat planning..kalu nak buat pun, bole..tapi tak leh letak harapan tinggi sangat..coz, benda yang kita plan tu sumtimes boleh jadi tak dapat di laksana kan atas sebab urusan keje yang tak menentu..uhuk3x..jangan tak tau..honeymoon kami nanti pun memang tak leh nak booking awal2..memang takde langsung kami terhegeh2 survey package apa semua..when time being, kalu ada rezeki, berlepas gak lah kami ke mana2..kalu tak, terpaksa la postpone or what so ever..adehh..sedih nyer den... T_T

For this month, saya just plan nak settle kan bab sejadah & Quran...so, nanti cuma tinggal 4 dulang hantaran barang jer lagi yang nak di settle kan...owh, kad kawen pun saya plan nak tempah bulan ni gak..samada saya nak pegi buat minggu ni, atau minggu depan..tak pasti lagi..tengok macamana keadaan..nak kena tanya Zaidi dulu samada dia nak ikut sama or dia nak serah kan tugas tu kat saya jer..hermmm..

Ok lah kenkawan..sampai sini dulu kali nih..talk to you soon.. ^_^

No comments:

Post a Comment