Wednesday, October 5, 2011

OyEaHhhhhhh...!!

As-salam ladies... ^_^

Malam tadi, seperti biasa..saya layan cite korea "Secret Garden" lagi ngan adik saya..semalam, cuma 2 episod jer...malam ni maybe nak tgk lagi 3 episod..oyeahh...!! Happy?? yupss...sebabnya ari ni bangun2 dari tido jer, tengok hp, ada mail dari Zaidi...lalallalaaa~~~

Dan2 ari ni gi keje ngan ceria..heee...pastu, baru jap tadi zaidi on9 jap...dia baru bangun tido..kat sna, kul 5am..awal plak dia bangun..kikiki..dia cakap, sebab tak biasa ngan cuaca kat sana kot..tapi saya ni, kalu lagi nyaman tempat tu, lagi syiokkk tido...hahhahaa...sejuk2 gitu...tapi jap jer dia on9..uhuk3x..takpe lah..bagi saya, itu pun dah cukup memadai...daripada takde langsung kabar berita kan..huuu..

Zaidi cakap, dia dah ada kawan yang sama2 datang dari malaysia..sorang cina, sorang lagi melayu..oklah tu kan..lega sket saya dengar..kawan dia yang melayu tu nama Hilmy..Hilmy ni la yang bawak dia gi cari makanan Arab..dia cakap, semalam dia makan kebab..sedap katanya..erkk, saya pun taktau sedap macamana sangat kebab tu..sebab dia cakap, tak kan dapat kat malaysia..erk..apa2 jer lah kan..janji dia leh makan makanan yang berat2 & mengenyangkan sket..daripada dia jamah coklat & pisang jer masa ari sebelum nyer tuh..sian kat dia..huu...

Uish saya nih..lately ni asyik dok update pasal tunang jer kan..pasal perasaan rindu..pasal bukan2..kih3x..ok2..kita stop cite tentang ni k..sebab nyer, hati saya pun dh mulai tenang..Zaidi pun ok2 jer kat sana..so, saya dah tak berapa nak risau lagi dah..hanya rindu jer..tapi takpe...dah pandai control emosi dah..alhamdulillah..hee...k lah lawan2..nanti update lagi eh..tata... ^_^

p/s : esok khamis, lusa jumaat, tulat sabtu...then...then....AHAD....!!! ^_^

No comments:

Post a Comment