Monday, October 17, 2011

MoNdAy DaTaNg LaGi...

Hi ladies,

Ari ni Isnin..so, u guys already know right what i always wanna do..haaa..update my counting la..kikiki..ok2..sekarang ni, hanya tinggal 2bulan, 3minggu, 1ari = 83ari = 11minggu... ^_<

Ari ni jugak, saya taktau nape..liat sungguh saya nak bangun pagi tadi..rasa macam nak tido & lepak2 kat umah jer..adehh..tapi, how come?? sape plak nak bagi saya gaji tiap2 bulan nanti kalu tak keje..and i dunt want to be housewife..memang saya tak suka..sebab, saya rasa, macam tak worth it..belajar penat2, tapi at last, dok kat ceruk dapur gak..bagi saya, maybe saya akan keje sampai saya puas..at least, umur 40 ke, 45 ke, baru nak retired..hahhahaa... =D

Okla2..nak cite sket pasal last weken...ari Sabtu tu, saya bangun awal jugak..kemas2 bilik tido..jangan tak tau, misi mengemas bilik tido saya tu tak habis2 lagi tau..ada lagi 1 bahagian kat almari tu yang belum di kemas..bila nak settle kan?? aiyaa..supposed memang plan nak kemas bagi siap on Sunday..tapi, tak kesampaian..sebab petang tu saya kuar ngan Rini..ajak dia teman gi jumpa vendor for doorgift...pastu kami singgah survey SPA..spa lagik??? hahaha..yela, yang kat Bukit Jambul, reject!! kat depan Qbay, reject jugak..ni kami pi survey kat Teratak SPA plak..wow, tempat dia memang bes..mewah, cantik, selesa..sebab tu la kot mahal..tapi, memang agak berbaloi..so, ok, set!! akan di cuba next month..kikikikii.. ;p

Sabtu lepas jugak, petang tu saya & Rini gi panjat (hiking) Bukit Jambul..waaa..bes giler..!! memang berpeluh2..ngalir habis..basah semua baju, dahi semua..mencurah2 beb..hahhaa...lama dah tak pegi situ..dulu2, pegi ngan arwah mak..dah lama dah..12 tahun yang lepas..huhu..kenangan ku bersama mak..syahdu jer bila terkenang saat lalu..huhuu...sweet memory wif my mom..kenangan yang tak dapat di hidup kan kembali... T_T

Sesapa yang dok kat Penang, jom la try hiking bukit jambul tu..sangat2 bes..ari tu kami banyak berhenti2..amik nafas..hahaha..lelah jer rasa..tercungap2 nak panjat bukit tu..so, perjalanan kami mengambil masa 30min..turun plak, laju ajer..10min dah sampai bawah.. =)

Nanti saya nak ajak Zaidi plak panjat bukit tu..hahhaa..(gelak jahat).. ^_^

No comments:

Post a Comment