Tuesday, October 25, 2011

JuMaAt... (21 October 2011)

As-salam ladies,

Well, today is already Tuesday and also 25th October already..only 6 more days to go. then, we can say good bye to October and welcome to November..fuhh...time flies so fast.. (-_-)

I just can't wait for December..when it turn to 1st of December, it will gonna be so soon to my Big Day... ^_^ my feeling?? owh, i can't discribe it by words...just keep it inside my soul..hahhaa..

Last weken, i went to KL and of course i feel very excited to met my nephew..Afiq Naufal..oyeahh..!! that cute lil boy make me feel so so crazy..hehehe..saya sanggup dukung dia seberat 9.4kg tu ke hulur ke hilir sambil buat keje2 di dapur...seperti masak bubur nasi kat dia, basuh pinggan mangkuk, masak air..macam2..hehhe..that experience will gonna be used for my child later on.. ^_^ (jenuh den)..

Tu pun nasib baik la saya ni pun berat juga..so, masih larat lagi la nak dukung dia lelama..cuma biasa la..kudrat wanita..even dia gemuk macamana skali pun, kalu dah nama pun wanita, memang dia tetap lemah gk..tulang saya memang tak kuat nak menampung dia lelama..tapi sebab sayang sesangat kat Afiq, maka saya gagahi jugak..hihii...be good boy ya Afiq...makngah sayang afiq sesangat..muahxx.. =D

Jumaat tu, saya sampai di Jalan Duta at 9.40pm..sedangkan bertolak dari Penang at 4.40pm..almost 5 hours gak la..selalu nyer dalam 4jam lebih jer dah sampai..agaknye sebab sepanjang perjalanan tu hujan turun tak henti2..so, maybe sebab tu lah kot sama..bas saya takleh nak pecut laju2..jalan licin kan..alhamdulillah...saya selamat sampai jua ke destinasi..kali ni, saya suh Zaidi datang amik awal2..yela, selalu nyer saya yang akan tunggu dia..lama lak tu..kadang2, hampir setengah jam dok berdiri tepi jalan tu..huhu..cedih..lenguh kaki2 dok berdiri lelama..kali ni, kalu dia lambat gak, memang la..sebab saya bawak muatan lebih kali ni..dengan murtabak nyer lagi, kek, caramel, beg saya plak berat..adehh..lenguh bahu2 ni dok menggalasnya kalu Zaidi lambat datang..tapi syukur alhamdulillah..kali ni dia on time..siap dia sampai awal 15min lagi dari saya..hheehe..thank you sayang.. ^_^

Sesampai tu, Zaidi terus hantar saya balik ke umah kakak..saya pun penat..on the way masa nak dekat sampai tu, kakak bagi sms cakap Md Afiq taknak tido lagi..dok tunggu makngah dia sampai agaknya...hihii..sukee..saya sampai umah kakak dalam kul 10.45 gak la..waa..so cute la..afiq merangkak gi kat pintu tengok sape yang datang...comellllllllll sangat2 tengok muka Afiq masa tu...bulat, putih, bersih jer muka dia..muka baby yang masih suci dari segala dosa..ibarat kapas putih.. ^_^

Masuk2 umah jer, terus saya main2 ngan dia..layan lah segala karenah dia sampai la dia tertido dalam kepenatan..hihii..ok lah, sambungan aktiviti pada ari sabtu, akan saya sambung dalam entry seterusnya k..hehhe..

No comments:

Post a Comment