Tuesday, October 4, 2011

I MiSs HiM BaDLy.... :(

As-salam semua... ^_^

Saya dapat menulis entry awal sket ari ni..sebab keje saya tu hanya tinggal errors yang saya taktau macamana nak fixed..tadi dah refer kat Theena...tapi Theena also no idea..dia jarang guna technology ni..so, kena tunggu yang lebih arif..iaitu Gin..tapi Gin busy plak..dia tak dapat luang kan masa ngan kami..so, just wait for him lorr..hik3x.. ;p

Fuhhhhhhhhhhhhh.....i miss Zaidi so so much...!! camne nak buat eh??? semalam, saya ada mintak kat Shikin koleksi cerita Korea..tu pun saya terfikir secara tiba2..sebab saya pikir, tu adalah salah satu cara saya untuk hilangkan sedikit kerinduan di hati yang membuak2 nih..korang taktau..leh sesak nafas jadi nyer..maybe korang rasa saya ni poyo..or terlebih2 over plak kan..tapi saya tak tipu..memang saya rasa sedikit rimas ngan situasi yang tak pernah saya alami..sebab nyer, kami ni even gaduh skali pun, tak penah sampai 1 hari tak bercakap..memang tak lama..sebab 2-2 saling memahami..kadang2 sorang ni beralah..kadang2 sebelah pihak lagi..uhuk3x.. :(

So, bila dah jadi macam ni, memang saya agak tegang gak la...hati ni memang sangat2 sayu..susah nak explain..huu... T_T ....kesudahannya, saya jumpa solution yang tak berapa nak ok jugak..tapi ok la daripada takde..saya akan spend kan diri layan cite Korea sampai midnight..semalam, tengok cite dari lepas isyak kul 9 sampai kul 12..hahaha..dah dapat habis kan 3 episod..ada lagi 17..cukup2..stok cukup untuk sampai Zaidi balik Ahad nih..tapi, masa time nak tido tu, saya masih teringat2 kat dia..masalahnya, nak guna internet kat sana pun kena bayar..ingat kan pakai wireless hotel tu jadi free..tapi kena charge gak..ntah...saya pun tak paham..nanti Zaidi balik, baru saya le tanya detail..huu..as for now, last kami contact2 thru gtalk hanya sampai kul 6.30petang semalam..pastu terus menyepi tanpa khabar berita til now..huuuu...sedih nyaaa...at least kalu dia ada bagi saya 1 mail 1 ari pun dah cukup2 memadai bagi saya kat sini..saya asyik teringat kan dia di sana..selalu pikir, dia makan macamana? ok ke tak kat sana..macam2 saya pikir..adehhh..memang saya tau dia pandai jaga diri..lagi pun dia laki..pepandai dia lah kan..tapi saya ni memang agak risau...huhu..sayang lah kata kan..huuhuuu..cepat la rabu..then kamis..then jumaat..sabtu...then..then...yahoooo...ahad dia dah sampai seawal pagi tu..oyeahhh..!! ^_^ 4ari lagi...

Ok lah kenkawan..bila saya coret kan perasaan saya kat sini, sedikit sebanyak, rasa puas sket...walaupun still tak dapat buat pape..huhuu..doa saya, semoga Zaidi selamat pulang & urusannya di permudahkan di sana...amin..amin...

No comments:

Post a Comment