Thursday, October 27, 2011

AhAd... (23 October 2011)

2nd entry of the day... ^_^

Hurmmm..nak sambung entry seterusnya lah...heee..ari ahad lepas, pagi tu bangun agak lewat sket..penat sangat kot..kul 8 baru bangun...turun bawah, tengok Afiq pun baru bangun jugak..terus gi kat dia..main2 ngan dia..tak lama lepas tu, saya memulakan aktiviti rutin saya di sana..iaitu buat kan Afiq bubur nasi..settle memasak, suap kan dia makan..nyum2x..ari ni nyer bubur, tak sesedap semalam..so, Afiq tak makan banyak sangat.. ;p apa la makngah ni..hihii..lepas tu, makngah mandi kan Afiq buat kali terakhir untuk trip makngah kali ni..oyeayy!! suke tengok Afiq main air..dia sangat happy...hee..

Lepas mandi kan dia, makngah layan2 dia main jap..tak lama lepas tu, makngah dah kena naik atas, siap2 mandi semua..sebab kejap lagi Zaidi dah nak datang jemput...uwaa..it's time for me to say good bye to Afiq..sedih & sayu jer rasa di hati..lambat lagi baru nak dapat jumpa Afiq lagi skali..maybe bulan 12 mungkin..sebab bulan depan, saya dah suruh Zaidi datang sini..ada barang hantaran yang Zaidi berkenan nak beli kat sini compare to KL/S.Alam..so, saya ikut kan ajer la..hihii.. ^_^

Lepas peluk cium Afiq, makngah pun bertolak lah dari umah akak dalam kul 12 gak la..Zaidi datang lambat..huhu..dah la tiket bas saya malam tu kul 8..kul 10.30 macam selalu tu dah habis..ramai plak orang naik bas weken lepas..tak tau nape..huu.. :(

First destination kami ialah ke area Sg Wang..memula Zaidi nak bawak gi Pavillion..tapi tak jadi..sebab kami parking jauh sket & penat nak jalan jauh2 dengan masa yang agak limited ni..so, saya tak kisah..takpe..tak lari nyer Pavillion tu..kih3x..kami cuma masuk Sg Wang jer..tengok2 barang, saya plak beli kasut baru..sebab Zaidi tak suka tengok saya pakai sandle..dia nak saya jaga jari2 kaki saya tu..konon2, bila pakai kasut ni, cover sket la kaki2 kita tu...huhu...ikut kan ajer lah..lagi pun saya dah ada minat baru..iaitu, menambahkan koleksi kasut mengikut warna..kalu bole, nak ada semua warna..so, senang nak match kan dengan warna baju..kah3x..sejak bila la saya ada minat macam style mak datin ni pun saya tak tau la..hihi..tapi serius..tetiba jer minat ni timbul..kalu sebelum ni, asal ada 1 pasang kasut pun jadi la..selagi tak rosak, selagi tu la saya lenjan sampai haus or lunyai..kikikiii... ^_^

Ok2..melalut plak..hihi..perut pun terasa lapar..terus gi isi perut kat KFC berdekatan..alhamdulillah..selesai makan, kami terus ke kereta sebab nak gi ke destinasi seterusnya iaitu Jalan TAR..kat sana, saya nak cari sejadah & Quran untuk Zaidi sebagai hantaran..so, settle lagi 1 dulang..yeayyy...!! pastu, saya taknak lepas kan peluang untuk beli selendang..kali ni saya grab 2 selendang satin jer..tak beli banyak2 macam selalu sebab budget takde..kikiki..sempat jugak sambar sehelai blause..murah ajer..rm19.90..so, apa lagi...cekau cepat2..hahaha..bukan senang nak dapat price macam tu..kualiti?? takpe..saya tak kisah sangat bab tu..asal kan dapat menambahkan koleksi baju blause saya cukup lah.. ^_^

Lepas tu, kami meneruskan destinasi ke The Curve..Curve lagi?? yups..hahaha..sebab semalam, masa saya gi sana, saya ada terberkenan kat blause yang ada jual kat booth2 tu..so, saya grab 2 helai lagi..murah jugak..2 helai for rm70..& blause dia cantik2 belaka..i'm love in it..hehehe..tu pun Zaidi yang tolong pilih kan..dia memang pandai buat pilihan..yang bagi saya, memang betul cantik..heheh..

The last destination is SACC mall..nak amik cincin Zaidi...waa..dah siap pun cincin dia..settle lagi satu benda..so, hanya tinggal 3 barang termasuk 2 dulang makanan jer lagi yang belum settle..insyaAllah..bulan Nov & Dec ni settle lah kot..

It's time for me to say good bye to Zaidi..uwaa..uwaa..sedih betul laaa...rasa jap sesangat masa berlalu..tapi takpe..hanya tinggal lagi 2x jumpa jer lagi..before kami diijabkabulkan..maybe jumpa penghujung bulan Nov sekali, pastu bulan 12 nanti sekali lagi..pastu, dah..tunggu ajer kedatangan bulan 1 tahun depan..me?? excited..!! ^_^

No comments:

Post a Comment