Thursday, October 13, 2011

KhAmIs YaNg InDaH...

As-salam ladies, ^_^

Khamis sudah...yeayy!! Esok Jumaat...alaa, kalu nak ikut kan, esok after keje, saya dah nak berangkat ke KL sudah..tapi, cancel plak...cedihhh... :'(

Takpe2..ala,lagi seminggu jer..bukan ke masa sekarang di rasa kan macam sangat2 cepat? huhu...nape ek? dah nak kiamat ke? sebab, salah 1 tanda2 kiamat ialah kita dapat rasa kan masa seakan cepat berlalu...huuhu..takut bila dengar kiamat..saya tak dapat bayang kan macamana lah keadaan dunia masa tu..bagaimana kah keadaan yang maha dasyat tu akan berlaku..gunung ganang hancur menjadi debu..lautan bergelora & membanjiri dunia ini..perasan tak kawan2, yang paras air laut semakin meningkat?? huhuu..gerun nyer saya dengar..sesak rasa dada nih...huhuu...so kawan2, slagi kita bernyawa, mari lah kita perbanyak kan amalan kita..sentiasa lah mengingati Allah...bertaqwa lah kepada-Nya...insyaAllah..mudah2han kita berada di bawah rahmat-Nya..amin..amin..

Hurmmm, ari ni, saya kena balik awal sket..dalam 3.40 macam tu nak kuar opis dah..sebab saya nak gi Pejabat Agama..amik borang nikah..hope sangat saya sempat sampai sebelum opis Pejabat Agama tutup..huhu..risau gak..kena amik minggu ni jugak..sementara Theena pun MC ari ni & also, projek belum start..kalu dah start nanti, dah susah dah nak excuse balik awal macam ni..haihh..kadang2 terpikir, bila la projek saya ni nak start?? lepas Deepavali ni ke?? ari tu cakap, lepas raya..ni dah lebih sebulan dah..tapi, blum ada pape khabar lagi tentang projek saya..saya bukan apa, takut2 nanti busy & pressure sangat..yelah, saya kan blum cekap lagi dalam bidang layout ni..kot2 dorang push suh siapkan mengikut due date, mau nyer saya tak kalut?? tup2 kuar habis jerawat kat muka..dah la nak kawen..adehh..risau2..huhu..

Ok lah kawan2..saya nak tengok2 keje saya jap..later, saya sambung untuk entry seterusnya k.. ^_^

No comments:

Post a Comment