Monday, October 3, 2011

BiAr JaUh BeRiBu Batu, TaPi HaTi KiTa TeTaP DeKaT..

As-salam ladies, ^_^

Ari ni dah Isnin..bersamaan dengan 3bulan 5ari = 97ari = 14minggu lagi before my wedding day...semoga segalanya berjalan ngan baik..insyaAllah..amin.. ^_^

Intro jer tu..saje saya nak highlight macam tu every Monday selepas2 ni..sebab kiraan dah under 100 dah..so, saya suke countdown macam ni..hee..sori, ari ni dapat tulis entry lambat sket dari selalu..dah nak end of the day dah pun..bukan apa, pagi tadi datang keje, saya dapat mail dari manager Usains kat Intel ni..ada orang complaint pasal penggunaan internet time working hours..adehh.. (-_-")

So, nak tak nak, saya terpaksa tunggu sehingga time habis waktu keje..hahaha..suppose kul 5.30 baru habis time keje..tapi saya start dari  kul 5 tadi..kira halal lah kan..hik3x.. ;p

Semalam, Zaidi dah berlepas ke Holland..saya rasa sayu sangat ari ni..rasa lain macam jer..maybe sebab tak penah lagi kot dia gi outstation sampai ke luar negara..selalu, dalam negara jer..so, still leh calling2..ni, mahal la plak kalu nak buat call pun..huhuu..takpe2..seminggu jer pun..tak lama..saya pun dapat rasa kan masa sekarang berlalu ngan pantas jer..tup2x dah jumaat balik..kan?? kan?? ^_^

Dari pagi tadi saya tunggu kabar dari Zaidi..and baru jap tadi dia gtalk ngan saya..cakap dia dah slamat sampai sana..& dia cakap, orang kat sana baik2..alhamdulillah..syukur..hee..semoga Allah permudahkan segala2 buat Zaidi ku di sana..amin..amin..tak sabar nak tunggu dia balik ahad ni...yeayy...!!

Ok lah kawan2..skang dah kul 5.30..saya dah nak balik..talk to you guys soon... ^_^

No comments:

Post a Comment