Friday, September 30, 2011

100 days left..... ^_^

As-salam ladies... ^_^

Today is already Friday..hahhaa..jap jer masa berlalu...kan?? kan?? now, my counting days already 100..esok dah takde 3digit lagi dah..dah jadi angka 99..less and less and less till zero...fiewwhh (-_-")...saya harapkan semua2nya berjalan ngan lancar..amin..amin Ya Rabbal'alamin...Ya Allah, Engkau permudahkanlah segala urusan ku...

Bila dah jadi below 100 nih, memang saya akan rasa masa tu berlalu ngan sangat cepat..risau?? memang sangat2 risau..sebab saya rasa macam banyak sangat benda yang tak settle..hantaran untuk Zaidi, ada lagi 5 barang yang belum settle..2 lagi kek & coklat..dan yang betul2 dah settle baru 3...adehh..banyak nyer..7 dulang lagi yang belum settle..adehh..insyaAllah..boleh2..Ruzanna boleh...uhuk3x..kad pun belum tempah lagi..esok dah masuk bulan October sudah..dengan kat opis ni work load makin bertambah..bukan makin berkurang...dan jugak, projek baru nak start..maybe next week or another week only..just around the corner..saya harap sangat masa saya nak apply cuti untuk berkahwin nanti, all the task can be arrange accordingly..saya takut sesangat..takut cuti pun tak serupa cuti..i mean, saya taknak lah kita cuti dalam keadaan keje tak settle..nanti, ia hanya akan mengundang ketidakselesaan pada team member yang lain kan..so, i need to commit against that...insyaAllah..insyaAllah..

Zaidi pun tengah busy gak sekarang ni..this weken, ari ahad, dia kena fly to Holland..doa ku, semoga dia selamat pegi & selamat balik...ari tu tak jadi..actually dari minggu selepas raya lagi sepatutnya kena pegi dah..tapi di postpone til this weken..nasib baik cuma seminggu..kalu tak, plan asal dia kena gi untuk 2weeks..alhamdulillah...syukur..takde la lama sangat..even nak ikut kan saya ni kalu tak dapat dengar suara dia sehari pun rasa macam jauh jer ngan dia...uhuk3x..camne nak hadapi eh?? insyaAllah boleh2..huu..yela, kalu tak, every morning, rutin harian saya ialah kejut kan dia bangun subuh...ni untuk seminggu ni rasa lain sket la..tapi takpe..saya kena cekal..kuat..anggap ni semua dugaan..hee.. ^_^

No comments:

Post a Comment