Thursday, September 22, 2011

PLaN for ThIs WeKeN.. ^_^

As-salam ladies.... ^_^

Ari ni dah kamis...esok dah jumaat..yeayy..!! cepat betul masa berlalu kan..as usual..saya tak leh nak start keje kalu tak tulis 1 entry kat sini..hehhee.. ^_^

This weken, saya takde gi jauh2..i mean, saya takde plan nak balik kampung, gi S.Alam, or berjalan2..just duduk kat umah jer..cuma nyer, sabtu ni ingat nak gi jumpa kawan2 kat Prai..nak kena cross bridge yang  buat saya jarang2 dapat spend time ngan dorang..heee...so, sabtu ni saya plan nak jumpa Rosni..ajak dia teman saya gi beraya umah Sofwan..tengok baby dia..hehhe..then, jumpa Shera lak..nak ajak dia teman gi AtuZ..survey2 barang2 hiasan hantaran & guddies bag untuk para jemputan nanti..hee..survey jer..tak beli lagi rasa nyer..sebab saya plan ngan Zaidi, nak turun Nilai3 bulan Nov ni..hehhee..tapi kalu kat Nilai3 tu harga lebih mahal or sama, maybe saya akan beli jer kat AtuZ tu..hehhee..kena buat survey..penting tu..supaya takde pembaziran.. ^_<

Pastu ari ahad lak, saya nak bangun awal2 pagi, start mengemas umah..hik3x..sakit mata dah tengok..nak mop lantai...ruang atas, kamar tidur, dapur, ruang tamu..fuhh..tak sabar nyerrr...hihihii..nak tunggu weken yang melekat kat umah memang susah sangat sekarang nih..asyik takde jer memanjang..huhu..so, tunggu laa..weken ni nak start my operasi mengemas..jeng3x..hik3x..kat dapur tu plak, nak kemas dalam2 kebinet tu semua..nak susun balik semua pinggan mangkuk elok2 ikut bahagian masing2..periuk, pinggan, besen & lain2..hee..uishh..banyak nyer yang nak kena buat..sehari pun tak sempat nih..huhu..nak menyental baju2 lagi yang penuh dalam baldi..ni, baju yang saya pakai jenjalan la..hik3x..takleh campur ngan baju2 yang lain..bukan apa pun, ada sesetengah baju jalan saya ni, saya risau takut2 warna dia turun ke..nanti tak pasal2 baju saya jadi bertapuk2 color nyer..huhu..dah penah jadi dah kes ni..tu yang saya lebih berhati2..huhu..

Ok lah kenkawan..saya stop kat sini dulu..nak p opis Usains jap..nak buat claim..banyak sungguh saya melawat ke klinik bulan nih..3 kali tuh.. (-_-") skali pasal demam..2 kali pasal alergic apa ntah..naik gatal2 kat badan saya nih..taktau nape..ni dah masuk 3minggu dah..kalu tak baik jugak, nak kena gi refer pakar lak..haishh..k girls..talk to you soon.. ^_^

No comments:

Post a Comment