Wednesday, September 28, 2011

PlaN for ThIs WeKeN...

As-salam ladies,

Awal betul saya buat plan for weken kan..rasa2 nyer, last week pun saya buat entry ari rabu jugak kot..eh, yeke?? ke, ari kamis eh?? hahahaa..takpe lah..memana pun ok..just nak share apa yang bermain di kepala ku sekarang ni..fuhh...dengan masa yang ada nih, saya perlu guna kan dengan sebaik2 nyer..chaiyokkk...!! ^_^

Erk, tetiba laksa kedah bermain2 di pikiran..hohohooo..nasib baik petang ni ada pasar malam kat sg nibong tu..leh la pi terjah petang nih..sebagai santapan untuk berbuka nanti..oyeahhh...!! hahhaa...

Ok2, berbalik pada plan saya pada hujung minggu nih..untuk ari sabtu, pepagi tu, saya ingat nak membasuh baju2 yang ada dalam baldi tu..then, saya ada wedding yang nak kena attend..area Balik Pulau..kawan saya tu, nama dia Mawarni Suci..sedap kan nama dia..yeay2x..tahniah buat dia.. ^_^ Balik2 dari kenduri, maybe saya nak lepak2 jer kot kat umah...penat kot..hahhaa..(alasan..)

Ahad plak, pepagi bangun, hantar adik gi tuisyen as usual...then, balik tu baru nak mula kan misi mengemas bilik..sambungan Part 2..kah3x..still misi mengemas almari dan jugak persekitaran bilik..hopefully, ahad ni dah leh settle dah bab tu..sebab saya nak meneruskan misi dengan mengemas dapur lak..yeay2x..uish, saya ni kalu mengemas, memang amik masa yang lama..sebab saya suka kemas ngan penuh teliti..habis semua pelusuk saya nak lap bersih2..huhuu...saya nak kena maintain kan kebersihan bilik ni..nanti takde la saya teruk sangat bila dah nak dekat2 kawen nanti..just tinggal nak touch-up2 sket jer...dah takleh malas2 lagi dah Ruzanna ooii..dah nak berlaki dah tak lama lagi..so, berubah lah wahai Ruzanna.. (-__-")

P/S : kebersihan melambangkan peribadi seseorang itu...Islam jugak mementingkan kebersihan...BERSIH ITU INDAH...renung2kan..dan selamat beramal... ^_^

No comments:

Post a Comment