Tuesday, September 13, 2011

HaNtArAn...

As-salam ladies,

Ok, entry kali ni nak cite tentang hantaran..hantaran kami nanti akan jadi 7 berbalas 9..sebab nyer, masa tunang ari tu dah bagi 5 berbalas 7..so, kita up kan sket bilangan nyer..skang ni, untuk Zaidi, saya dah settle kan untuk 3 dulang hantaran..daripada 9 tu, ada la lagi 6..tapi, 2 daripada nyer cuma kek & coklat..so, tak kisah sangat..gi jer beli  kat bakery & supermarket..dah settle..hee..untuk bab dulang yang berisi barang, ada lagi 4..adehh..dengan masa yang ada ni, nak settle kan untuk 4 barang lagi..huhuu..owh, 5 actually...sebab cincin tak termasuk dalam bilangan hantaran kami..same goes to Zaidi..means, dulang untuk mas kawen & gelang saya nanti tu asing...dah jadi umpama 8 berbalas 10 daa..takpe2..sebab nyer dulang untuk letak cincin, gelang & mas kawen tu akan di bawa dulu ke masjid..so, orang akan nampak macam 7 berbalas 9 jugak lah nanti..hee..actually, adik saya ari tu pun dia buat camni gak..hehhee...

Opss..about the stuff, maybe nanti lah baru saya gitau k..takde apa sangat..semua yang common2 tu jer..jam, kasut, telekung, sejadah, Quran, dll..haa..gitu2 jer..hee..Daisypath saya sekarang dah menunjuk kan ada lagi 3bulan, 3minggu, 4ari je lagi..hope everything will gonna be smooth..amin.. ^_^

No comments:

Post a Comment