Thursday, September 15, 2011

Errrkkk...KeKeNyAnGaN...

As-salam ladies,

Hehehe..saya baru balik dari attend Jamuan Hari Raya anjuran Usains Holding...my company..hehe..akhirnya, dapat gak makan lemang..raya ari tu dok teringat2 gak kat lemang nih..tapi tak dapat2 lagi..so tadi tu, tercapai jua..tapi saya amik 2 potong jer..al-maklum laa..tengah diet..erk..diet kah saya?? macam tak jer pun..hihihi..what so ever lah..yang penting, kita happy..okey?? tadi, dapat lah jumpa ngan kawan2 yang outsource kat Altera balik, kawan2 kat opis Usains, & jumpa kawan2 baru dari Usains Holdings... ^_^ makanan yang ada tadi ada macam2...ada ketupat, lemang, rendang, popia, sate, ayam goreng, sotong, nasi tomato, laksa, kuey teow, rojak buah, ais kacang dan banyak lagi..memang bes sesangat..hehhe..semua balik dengan kekenyangan...alhamdulillah.. ^_^

Owh, berbalik pada komen huda, memang saya tak dapat nak balas komen kat bawah tu..sebab tu la saje jer test jawab komen kat entry..tapi macam tak kena jer kan..hihihii..takpe lah, korang komen jer apa korang nak komen..saya ok ajer..hehehe... ^_^

Entry ni kena happy2 jer sebab baru balik dari jamuan kan..jamuan raya lak tu..hehhee..walaupun hati ni tak berapa nak happy..dari raut wajah, memang saya masih boleh tersenyum..luka di hati, sapa yang tahu..huhuhu..semoga saya dapat mengumpul kekuatan dalam menempuh apa jua dugaan yang melanda...amin..amin..segala yang baik, datang dari Allah..yang buruk semua dari kita yang lemah ini..huuu..erk..baru cakap taknak selit kan kesedihan dalam entry ni..hahahaa..ok2..back to the lane..hihihi..k kawan2, saya nak focus pada latihan yang diberi kejap..nanti saya update lagi k..wassalam.. ^_^

P/S : nak balik kampung ke tak malam ni eh? dah tersepit kat tengah2 daa..adik tengah exam..dia tak mo balik..adik yang dah kawen lak ajak balik..huhuhu..sedih2..susah betul nak buat keputusan..saya plak, nak balik pun ok, tak balik pun ok..banyak lagi keje2 kat umah yang nak saya beres kan..macam mengemas, membasuh, haih..umah dah macam apa jer..semut pun datang menghurung..pantang ada makanan..cepat jer dorang..musim kot..before ni ok jer..dorang pun nak raya kot..adehh.. (-_-")

No comments:

Post a Comment