Wednesday, September 7, 2011

GoOd NeWs...

As-salam..... ^_^

Hari ni saya tak puasa..huhu..plan nak puasa direct tak jadi nampak gaya nyer..takpe lah..to be continue later..hehehe..saya nak kena settle kan puasa ganti dulu..baru la leh continue ngan puasa 6..sempat ke tak eh?? so far, dapat ganti 2 ari jer..ada lagi 6 ari..bila agak nyer nak sambung balik?? huhuu..insyaAllah isnin depan lah..hee..

Just nak share ngan you alls about my sis...she already pregnant.. ^_^ i'm the person that always over excited, over emotional..bla2x..bla2x..in every single things happened in my family..hahahaa...apa leh buat..dah memang saya begitu..hehehe.. ^_^

Wani already pregnant for about 2 months ++ already...me happy..!! Tapi, yang tak happy nyer, wani & hazrul tak dapat lah join my wedding kat sarawak nanti coz she will be sarat on that time..huhu..dia di jangka lahir pada penghujung Mac2012...waaa..nak dapat anak sedara yang ke-2...yeayyy..sedang kan, for my future husband, dia ada berpuluh2 anak sedara already..about 30++ if i'm not mistaken..hehhee..meriahnya..suke2..tapi, yang paling eldest dah berumur sama ngan kitaorang..28 tahun dah..heee...takpe2..yang penting is, saya tak sabar nak join his big family..nak menumpang kemeriahan dorang..tak sabar rasa nyer nak tunggu saat beraya di kampung halaman zaidi..hehehe.. ^_^

Semalam plak, zaidi cakap macam trip ke holland dia tu kena postpone..so, macam kami dapat jumpa weken ni..yeayy!! hopefully jadi la..kalu tak pun, takpe..saya dah dapat trima dah keadaan tu..hehehe..oyeahh...!! ^_^

No comments:

Post a Comment