Wednesday, September 14, 2011

KeJe Ku...

As-salam ladies... ^_^

Balas komen jap..for the entry shopping barang hantaran..
"Kecik, ha'ah..habis 1 town redah dalam masa 1 ari..mau sakit2 habis kaki nih berjalan..kikiki.."

Haaa..skang baru la nak start menaip entry baru..kah3x..cara baru nak balas komen..erk?? tak proaktif kan?? tapi, belasah jer lah..hahaha..

Keje saya tak bermula lagi..projek start lagi 2weeks.now, dorang suh saya buat exercise..tadi pun dah macam aper jer nak mula kan kerja..nak tak nak, kena mintak bantuan muney..kikiki..thanx ya!! nanti nak tanya lagi.. ;p

Saya pun taktau la apa yang bakal saya tempuh ke depan2 selama kat Intel nih..risau laa...huhuhuu...dah 7 bulan dah ni tukar bidang..input tarak lagi..aiyoo..yoo..apa mau jadi niii..takpe2..focus2..insyaAllah everything will gonna be fine..amin..amin...

Semalam, Theena, my buddy, introduce me to another group member..name Gin..ok la..he's a nice guy..cuma nyer, dia la yang suh saya buat excercise yang lebih mencabar..kikiki..katanya, nak saya biasa kan diri before duduk kat real project nanti..pape pun, alhamdulillah la sebab saya bersyukur dapat group member nih..& lagi 1 yang best nyer, saya tak payah 1 group ngan seseorang yang saya tak suke..nasib baik lagi..fiuhhh... (-__-") ..

K lah, nak sambung focus pada keje jap..hehhee..nanti2 sambung lagi..tata.. ^_^

1 comment:

  1. knp bls komen kt n3?
    tkleh reply komen ke? tukar la layout..kdg2 problem layout je.Dlu pnh gak cmtu..tp pas tkr layout len,ok jek

    ReplyDelete