Thursday, September 8, 2011

SaUnA LeH BaNtU ke??

As-salam ladies... ^_^

Aaaaa..emmm...just nak share my experience doing sauna last nite...it was so so excited..rasa badan ni segar bugar jer..hehhee..malam ni nak gi buat lagi..hee ^_<

Actually, saya tak penah gi buat sauna nih..tapi hati berbunga2 tunggu that time sebab rasa teruja sangat..hehhe..tak tau nape..maybe sebab saya penah dengar orang cakap yang sauna ni leh bantu kita bakar lemak kot..so, yeah..!! last nite i had done it..Rini accompany me last nite..hehhee..thanx Rini..dia pun akan buat jugak..cuma semalam tanpa plan, saya ajak dia teman mengejut time kami gi jogging sesama petang tu..that's why la dia tak sempat nak decide pape..hehehe..yela, Rini tu kurus jer..1st time kami berdua gi tempat SPA nih, akak tu sendiri yang recommend me to do sauna frequently..sebab nyer, size badan saya ni kot..hehhee..ada banyak lemak2 terlebih..so, takpe lah..saya amik her advice and do it...hahaha..kita tengok ajer lah hasil nyer nanti..ye dak?? hehee.. ^_^

Masa raya ari tu, saya spend 1 week kat umah tok di perlis..you know what?? my weight already gain about 4kilos.. (-_-")..actually, sepanjang berpuasa selama sebulan tu, memang saya berjaya turun kan berat sebanyak 4 kilo jugak..aiyaaa...seems like it never change at all..sama jer..buat penat jer saya diet sepanjang bulan puasa..memang saya agak frustrated about it..memang sangat2..susah saya nak explain..yang saya tau, saya kena banyak kan buat aktiviti riadah lepas ni..semoga saya dapat berat idaman saya before wedding nanti..insyaAllah..tapi, boleh kah saya?? huhuu..Zaidi banyak membantu..time saya tengah frust pasal berat saya yang naik mendadak nih, dia la yang banyak pujuk saya & bagi semangat..dia tak kisah dengan keadaan fizikal saya ni..asal kan saya sihat & dapat terima saya seadanya..tapi, biasa lah perempuan..mana penah puas ngan apa yang ada..huu.. (*_*)

Kawan2, doa kan saya dapat capai misi saya ni k..hehhee..peace no war.. ^_^

1 comment:

  1. ana buat sauna kat mana??mmg syok buat sauna ni rasa segor je n banyak peluh kuar..hehe..caiyok2..samala balik raya ni berat trus naik!!!biasala tu sume makanan berlemak masuk..kikikik

    ReplyDelete