Wednesday, September 28, 2011

GiAn PaDa ShAwL... ^_^

As-salam ladies... ^_^

How are you today?? Fine?? Great..hehhe..saya?? hurmmm.biasa2 ajer..still tengah focus pada layout saya..at the same time, blajar benda baru..gain on how to create better layout..solve the errors..bla..bla..bla.. (-_-")..tapi, saya harus tanamkan kesabaran yang menggunung dalam diri ni untuk hadapi semua2 ni..huu..insyaAllah...

Hari ni, saya puasa..puasa ganti bulan Ramadhan yang hanya tinggal 2 hari jer..esok saya plan untuk berpuasa lagi..then, finish already hutang ku dengan Allah..insyaAllah...semoga dipermudahkan segalanya... ^_^

Time lunch ni, saya amik kesempatan untuk update blog...kikikii..selalunya saya akan ke surau...untuk qada tidur yang kenkadang tidak kecukupan..erk..bahasa apa kah ini?? indon kah?? kikiki..what so ever..tapi ari ni, saya takde rasa ngantuk2 coz semalam tido awal..sebab nyer, En Zaidi pun keletihan & dia pun tido awal jugak..so, no chitchat as usual..tv pun, saya just layan cite Cinta Elysha jer..then, terus titon..hihihi...

Lately ni, saya suke sangat pakai selendang..macam2 gaya saya buat & saya banyak main ngan color..hik3x..gian kot..kalu pegi mana2 shopping mall yang ada booth2 kecil yang jual selendang, sure saya akan singgah & kepala asyik terpikir..warna apa lagi yang takde?? hurmm..hihihi..gitu lah lagat orang yang takle tengok shawl..semua cantik2..haishh..terus saya text Zaidi..suh dia bawak saya gi Jalan TAR..sebabnye, kat sana ada pelbagai lagi choice & harga pun memang agak murah compare to beli kat shopping mall nih..ish, tak sabar rasanye nak turun KL lagi..nak gi borong shawl banyak2.. ^_^

Percaya atau tidak, pemakaian tudung/shawl dapat menarikkan seri wajah pada diri seseorang..kita kena bijak dalam menghias diri..tak semestinya orang yang bertudung ni takleh berfesyen..sekarang ni semua boleh..cuma berpada2 sudah la..hehehe..saya pun sekarang dok ajar adik saya yang form 5 tu tukar cara pemakaian tudung..and it's work..hee..masa raya ari tu, adik memang nampak lain dari kebiasaan..adik saya nampak anggun..terserlah keayuannya..chewaahhh..!! bukan nak puji adik sendiri..tapi memang betul pun..ish3x..si kakak nih..memandai jer ajar adik dia bukan2..erk..no..no..no..ni bukan ajar bukan2 yea..ni ajar cara2 nak tampil ngan penuh bergaya..baru la kita dapat built keyakinan diri bila berdepan ngan orang...kan..kan..kan..?? ehhehee..

No comments:

Post a Comment