Tuesday, September 20, 2011

HaRi Ini, LaSt WeEkEnD & SeMaLaM...

As-salam... ^_^

Fuhh..dah lama tak menulis..gian plak rasa..macam serba tak kena..keje ada..tapi still rasa tak puas kalu sehari tak menulis..hehhee..hurmm, yesterday, Gin (my buddy) suruh saya buat review tentang progress. Saya pun buat la appointment kul 3pm..tak bes sebab Theena takde..so, cuma saya dengan Gin..terasa sangat yang saya ni kerdil kat situ..sebab saya tak tau banyak benda..tapi saya tak leh buat2 pandai..biar lah dia tau yang saya memang taktau..takleh nak kelentong & pura2 tau..sebab nanti hanya akan menyusahkan diri sendiri di kemudian ari..saya tak nak jadi 'bodoh sombong'..huu..so semalam, Gin ada la ajar saya sket2..tu pun ada gak benda yang dia dah lupa..so, kami sama2 study benda tu..cuma tak sempat habis, dia kena bergegas attend meeting plak..adoii..sedih nyerr..rasa tension..tapi saya masih boleh bersabar..saya pun balik ke cubical & try tengok2 study balik apa yang patut..tapi hampa..at last, Shikin tolong..alhamdulillah..thanks Shikin..pastu, datang lak Grace..thanks to both of you...huhuhu...ntah la..bila la saya akan kuasai semua nih..terasa sangat2 kerdil..semua taktau..itu taktau, ini taktau..huhuu...tak sabar nak tunggu kuasai semua nih & dapat buat keje ngan baik...amin..mudah2han Allah permudahkan urusan ku..amin..amin...

Last Weken....
Hah, saya nak sembang sket pasal last weken..khamis lepas, saya & adik2 balik kampung..Perlis..saya takde plan nak balik pun..sebab budget dah lari..tak larat nak kejar dah..huhuu...lagi pun, baru jer cuti raya ari tu..huhu..tapi, memandangkan adik nak balik jugak, so, saya ikut kan ajer..huu..
Sabtu nyer, saya gi beraya umah Huda kat Jitra..tu kira 1st time lah saya gi umah dia..saya gi ngan adik saya, Wani, & Hazrul..sepanjang perjalanan, Wani muntah2 jer dalam kereta..pegi & time balik pun sama..haishh..alah betul la saya tengok adik saya nih..huhu..sesampai di umah Huda, masa bersalam-salaman ngan mak Huda tu, mak Huda gelarkan saya anak angkat dorang..huhuhuu..terharunya..suke2..hehhee...so, lepas makan2, kami pun balik...insyaAllah, nanti saya akan follow Huda balik umah mak dia skali..hehhe..kan Huda kan?? kikiki...


me wif Huda... ^_^

Semalam....
Saya dah gi tengok baby Zati & Sepol..hehhee..comel anak dorang..tapi, taktau nak agak lagi baby tu ikut muka sape..mata sepet macam ikut Sepol..yang lain2 tu susah nak tengok lagi..kena tunggu baby tu besar sket..saya nak bergambar ngan baby semalam..tapi baby nangis lapar lak..huhu..so, tak berpeluang la lagi nak dukung baby tu..takpe2, saya akan pegi lagi skali ngan Shikin plak nanti before Zati balik sambung pantang kat Kelate Jumaat or Khamis ni..hehhe..2nd trip will gonna be..hehhee...besnye tengok Zati dah ada baby..suke2..saya tak sabar nak menanti saat tu tiba...insyaAllah..amin.. ^_^

1 comment: