Monday, October 24, 2011

FuHhhh....KePeNaTaN..

Hi ladies, ^_^

It's Monday...counting days is just 2month, 2weeks, 1day = 76days = 10weeks more to go..hee.. ^_^

Arghhh...say astill kepenatan, lenguh2 tangan..sebab gara2 dukung Afiq Naufal lama sangat ari tu..memasak, membasuh pinggan, semua2 lah saya asyik dukung dia jer dengan menggunakan sebelah lengan nih..sampai kan saya rasa otot2 saya jadi lenguh semacam..tapi, saya suka dukung Afiq..buat saya rasa sangat2 rapat ngan dia..disebabkan itu juga lah, dia jadi manja jer ngan saya..hee..tu yang suka tu..yang sedih nyer, buat hati saya jadi sayu masa nak balik kelmarin..uwaa..uwaa... T_T


my luvly nephew...muahxxx... :-*

K lah guys, just a short entry from me..agak kepenatan nak karang panjang2 buat masa ni..talk to you soon k.. ^_^

1 comment:

  1. alololo cian mak ngah rindu afiq ye... zana, x lame je lagi until ur big day.. can't wait! how's ur prep?

    ReplyDelete