Friday, October 14, 2011

5 MoNtHs ALrEaDy...

As-salam ladies, ^_^

Ari ni dah Jumaat laa..hehhee..happy!! and also, ari n i genap 5bulan kami bertunang..jap jer rasa masa berlalu..wahahahaa..alhamdulillah.. ^_^ Semoga kami dapat meneruskan hari2 yang tinggal ni ngan sebaik2nya sebelum kami selamat diijabkabulkan...insyaAllah..amin..amin..

Semalam as i said, saya balik awal sket sebab nak kejar masa gi amik borang nikah kat Pejabat Agama berdekatan sekolah Penang Free School..nasib baik sempat..saya sampai kat sana dalam kul 4.15 and working hour dorang sampai 4.30 jer..nasib baik sangat takde jem apa..hehehe..alhamdulillah...

So, lepas ni, saya nak kena gi buat ujian HIV plak..takpe lah..maybe awal bulan depan lah saya pi buat ujian tu..hahaha..petang ni after keje, nak pi survey kad kawen plak ngan adik..nak snap2 gambar & shortlisted dulu mana2 kad yang berkenan di hati..lepas tu, next week masa turun KL, baru nak discuss ngan Zaidi..mana yang kami sama2 berkenan, baru la saya proceed dengan penempahan kad sejurus selepas itu..hihihi.. ^_^

Erk?? agak lewat kan saya tempah kad compare to others B2B...huhu..takpe lah..still under control lagi..saya budget, dalam tempoh sebulan dah leh siap..so, planning saya, minggu terakhir bulan 10 ni siap menempah kad, then, penghujung bulan 11 siap lah kot..paling2 koman pun, awal bulan 12 dah dapat kot..haa..elok sangat lah tu..lepas tu, leh saya lipat2 kad & post kepada kenkawan mana yang tinggal jauh2 tu..hehhee..even saya nyer planning agak slow & lewat, tapi saya suke..sebab rasa macam masa tu elok2 jer..takde lah kad2 tu dok terperap lelama sangat kat umah tu nanti..dapat2 jer, terus edar pada sanak sedara, sahabat handal...kan? kan?? nak letak ribon?? hurmm..akan di pikir kan..kalu rajin, letak...tapi, memandang kan masa macam tak mengizinkan, maybe saya akan pilih design yang just nice even without any ribon..heee..budget tak besar pun untuk kad kawen ni..sebab saya rasa, kad ni lepas majlis, tak ramai kawan2 or orang2 yang simpan buat kenangan..kan?? kan?? jangan cakap tak plak eh..sebab saya rasa, majoriti memang tak kan simpan..hahhaa..saya?? saya simpan kad kawan2 yang mana saya rapat jer..memilih betul kan..hahahaa..bukan apa..senang nanti saya nak check balik dah brapa tahun kawan2 saya ni kawen & so on..hahahaa..joking2..saya memang saje suka simpan..buat kenangan... ^_<

No comments:

Post a Comment