Thursday, October 13, 2011

NaSi ArAb....

As-salam ladies, ^_^

Apa yang saya nak buat eh?? keje yang tinggal, memerlukan my supervisor Theena & Gin's help..tapi Theena ari ni MC..Gin plak, macam belum datang keje..so, takpe lah..sambil menunggu Gin, baik saya mengarang lagi 1 entry..hahhaa..saya lupa nak update pasal nasi arab nih..Zaidi la dok cakap kat saya, nasi arab ni sedap...saya pun, apa lagi..memang pantang dengar perkataan sedap...sure saya nak rasa punyerr...kih3x..last month, masa saya turun sana, saya taknak lepas kan peluang untuk menjamah nasi arab ni..ni adalah my 2nd time..1st time dulu tak bes nak cite..sebab ada perselisihan paham sket berlaku antara saya & Zaidi..so, jadi macam tak bes sket untuk di kenang..so, kami plan untuk gi makan lagi skali dengan mood baikkk punyee..kih3x.. =D

Nasi ni memang sedap sesangat..saya leh makan nasi tu banyak2...sebab beras dia tu kot..ringan jer rasa..beras dia panjang2 & nipis2..beras mathi kot orang cakap...hihii...pastu ari tu, kami order set yang untuk 2 orang makan..1 pinggan besar, and ada ayam besar kat atas dia..pastu, kat dasar nasi tu ada roti arab..wah...dalam 1 set tu, macam 3 in 1 plak..ada roti, nasi & ayam..kih3x..harga dia, RM25...ok la kan price dia..sebab memang puas pun makan..saya & Zaidi plak, tak berebut bahagian ayam..sebab nyer, saya ni jenis suka bahagian dada & Zaidi plak suke bahagian paha tu..kikiki..so, nanti kalu beli ayam untuk di masak kat umah, memang dah tau dah bahagian memasing..hahahaha...


cuba tengok tuh..nyummy...!!

ni plak en Zaidi saya..banyak kan nasi tu.. ^_^
 Erk, terus teringat kat nasi arab..macam nak gi makan lagi la kat situ..tapi..tapi..tapi...saya sekarang tengah on diet..adehhh..camne nih???? tak kan nak kena tunggu lepas kawen kot baru leh makan?? alaa.....sedih nyer..miss u lah nasik arab... ;p

No comments:

Post a Comment