Tuesday, November 15, 2011

JaLaN2 PeNaNg NgAn AnAk MaT sALLeH

As-salam ladies... ^_^

Uwaaa....saya yang sebenarnya sangat2 penat & sampai kan saya rasa sangat takde mood untuk menulis di blog nih..tapi, saya nak share gak ngan kenkawan semua apa aktiviti yang saya buat masa weken yang lepas...seperti yang saya janji di previous entry tu...huhu..

Ok lah..kita start dengan Jumaat lepas k..after keje, saya terus rush ke jeti untuk menjemput kedatangan cousin saya (dik Syafiqah) and 3orang budak berbangsa German..hurmm..dorang ni adalah sebahagian daripada exchange student...salah sorang dari dorang ni iaitu Daniela, tinggal bersama pakcik saya..iaitu abah kepada cousin saya tu..so, alang2 nak datang jenjalan Penang, si Daniela ni pun ajak lah kawan2 dia 2orang..aduyai..dah la saya cuma menaiki si Kancil ku sayang jer..hik3x..cikqah plak cakap, sorang tu tinggi dia 183cm..fuhh..tersangat lah tinggi..kaki dia lepas ke tak ni nak duduk dalam kancil saya tuh..tapi alhamdulillah..lepas..hehhe..cuma dia kena duduk kat depan lah..sebelah saya..hee..

Seronok sebenarnya berjalan ngan dorang nih..dorang semua ni jenis happy go lucky nyer orang..asyik gelak jer saya sepanjang kami jalan2 tu..dorang suka nyanyi2 sambil jalan kalu dorang rasa boring or happy..ntah..saya pun taktau nak cakap..sebab kadang2 tu, tetiba jer dorang leh main tepuk2 tangan sambil menyanyi..hehhee..orang2 kita pun bukan main..ramai gak si jejaka yang dok ngurat dorang ni..yela, dorang ni lawa2..mata lak biru2 kehijauan tu..cantikkkk sangat2..hehhee.. ^_^

Sophie

Daniela

Kathi



No comments:

Post a Comment