Tuesday, November 29, 2011

PaNaSsssss....

Hi ladies, ^_^

It just 1month, 1week, 2days = 40days = 5weeks left..Oh..hoo..tak lama lagi dah..happy tu happy la jugak..tapi, bila pikir kan ada banyak lagi keje yang tak settle, plus ngan keje kat opis ni yang tetiba time2 macam ni la jugak nak bagi load banyak2..adoiii...memang bikin hati rasa tension jer.... :((

Zaidi pun sama jugak..dia pun busy..skang ni pun dia ada kat Kerteh..jaga site kat sana..adehh..dah la banyak benda tak settle lagi..tapi, apa leh buat..kami memang taktau menahu yang keje kami ni memasing time2 macam ni jugak lah nak busy sesangat..adehh..dugaan kot..kena banyak2 kan bersabar..insyaAllah..kami berdua akan try manage ngan sebaik2 nya..huhuu..tak lama dah..5minggu jer lagi yang tinggal...saya dah mula risau...rimas perut den..hhuuhuhu..

Umah pun tak settle mengemas lagi..baru2 ni memang la kita semua cuti 3ari kan..tapi 3ari tu memang tak leh langsung nak mengemas sebab dengan ada kenduri la, kakak plak balik..dah confirm la kuar jenjalan ngn Afiq bam2 tu kan..hee..sempat la jugak saya singgah amik baju nikah yang dah siap dijahit tu..tapi, seribu kali sayang..akak tu jahit tak elok..tak kemas..habis rosak manik2 kat baju saya..terkeluar habis..dah la tu..tak jahit balik plak manik2 yang terkuar tuh..memang saya bengang sesangat..bila saya complaint, leh plak akak tu cakap kat saya, "yang adik pun pi beli baju banyak manik sape suruh??" mak aii, salah saya ke kalu saya nak beli baju banyak2 manik skali pun..kalu dah tak reti nak jahit baju manik2, better cakap awal2..leh saya gi hantar kat tailor yang tau jahit kain lace..jangan main jahit jer..rosak habis kain..dah la bukan nyer murah2 semeter kain tu..ish laaa....memang saya tersangat lah geram...Grrrrr....Grrrrr...Grrrr...

K lah kenkawan..saya update later k..saya banyak keje lagi ni yang nak di settle kan..huu..

** in a bad mood... (@_@)

No comments:

Post a Comment