Monday, November 21, 2011

CoUnTiNg.......

Hi, As-salam ladies,

So, ari ni dah isnin kembali..i'm still kena attend training lagik..huhu..sampai esok..cepat laaa masa berlalu..dah tak larat nak gi training..kenkadang bes, kenkadang boring..huhu...harap2 ari ni bes..hee.. ^_^

So, just a short update from me..as usual, now, just only 1months, 2weeks, 3days = 48days = 6weeks left..yeay2x...!! InsyaALlah..mudah2han segala nyer berjalan ngan lancar..amin..amin..hurmmm..persiapan banyak lagi takde progress..saya busy & Zaidi pun busy jugak..so, kami hanya akan berjumpa pada awl December nanti jer..bulan ni, memang tak ketemu la jawab nyer..but, maybe bulan December nanti kena jumpa 2x..lepas tu, kita tunggu jer la sampai tiba waktu yang di nanti2.. :)

Sabtu lepas, saya & Rini gi ke tempat SPA lagi..Rini buat body treatment macam yang saya buat bulan lepas tu..dan saya lak buat facial treatment..memang bestt..tu lah 1st time saya buat complete facial..selalunya saya buat yang kejap tu jer..ala, yang basic tu..stakat cuci, scrub gitu jer..ni complete..dengan massage muka, leher, dada & belakang tulang kapak kita tu..memang sedap..rasa best manja kan diri sesekali nih..hehee..lepas tu, saya add 5 more session for facial treatment..takpe lah..saya akan gi buat facial ni sebulan sekali & saya dah kira2 dah..bulan April tahun depan last la saya gi buat facial..ok la tu kan..saya maintain pergi SPA until my wedding yang kat sebelah Zaidi di Sarawak tu settle..wedding sebelah sana, pertengahan bulan March..hee.. ^_^

K guys, just a short update from me..kepala tengah pening pikir nak kemas umah macamana..macam tak sempat jer..banyak lagi area yang nak di kemas kan..dapur, ruang tamu, bilik bawah yang dah jadi macam stor tu..adehh...poning den... (-_-")

No comments:

Post a Comment