Thursday, December 1, 2011

It'S DeCeMbEr AlReAdY...

Owhhh..hooo...

Hi ladies,

Ari ni dah bertukar bulan lagi..kita dah masuk bulan December kawan2..fhewww..nervous?? nope yet..hahhaa..cuma rimas perut pikir banyak benda tak settle lagi..well2..well..how to do?? kita hanya leh merancang jer..rite?? so, apa yang penting, insyaAllah...when the times come, it will gonna be done as plan..insyaAllah..dugaan memang banyak..tambah2 time dah nak dekat macam ni..kepala pun serabut pikir..tapi me & Zaidi just be cool..sebab kami 2-2 taknak la stress2 sangat...actually, Zaidi nampak lagi tenang dari saya..saya ni dah gelabah sebenarnya..dah la kami jauh 1 hal, so, banyak benda yang susah nak di settle kan..macam minggu ni, saya suruh jugak2 Zaidi datang penang as plan..sebab isnin ni saya dah apply cuti nak gi Pejabat Agama..nak submit borang nikah..nak kena interview ngan tok kadi lagi..huhu..macam2 nak buat..so, memang tak leh nak elak dah..dia sekarang pun actually tengah outstation kat Kerteh..handle projek kat sana..tapi saya suh balik jugak2..saya suruh dia explain elok2 kat boss..sebab 2-2 penting..keje dia pun penting, & hal nikah kawen ni pun penting..so, kena bahagi2 elok2..huhu..

Ok la kawan2..saya tak dapat nak tulis panjang2 sebab banyak keje lagi kat opis ni yang belum settle..tak puas rasa nyer menulis..tapi, apa leh buat..kalu ada kesempatan & kelapangan waktu nanti, saya update lagi yek.. ^_^

Owh, lupa lak..untuk kawan2 saya yang tinggal luar dari Penang ni, saya dah settle mengepos kad2 korang..tak lama lagi sampai la tu..will be round 2 later on..sebab ada lagi kawan2 yang belum reply address dorang..check it out guys..heee..yang tinggal dalam Penang, i will distribute to you guys soon..very2 soon..ok?? Wassalam..... ^_^

1 comment: